Uygun Ev İnterneti Arıyorum

Kodla Büyü
12 aylık modem dahil 3700 lira tuttu. Bunu kredi kartından tek seferde mi alıyorlar. Taksit olayı yok galiba?
 

Ekli dosyalar

  • Monica_2024-02-10_01-14-27.png
    Monica_2024-02-10_01-14-27.png
    226.5 KB · Görüntüleme: 81
12 aylık modem dahil 3700 lira tuttu. Bunu kredi kartından tek seferde mi alıyorlar. Taksit olayı yok galiba?
Aynen taksit yapmıyor. Onu bankanız ile siz halledeceksiniz. Bazı bankalar sonradan taksitlendirme yapıyor. Örneğin enpara faizsiz 5 ya da 9 taksite bölüyordu sanırım.
 
Türknet 399 a çıkarınca fiyatı
COMnet 100mbps ye geçtim
12 aylık peşin yatırınca 165 e geldi 395 günlük(Davetiye Kodu ile 30 gün verdiler) 2148 TL ödedim.
bence güzel
download hızı 80.3 upload hızı 50.9 çıkıyor
şimdilik memnunum
Tavsiye ederim
Davetiye ile gelirseniz 45 Güne kadar ücretsiz kullanabiliyorsunuz
Davetiye Kodum:
CMT887QNJ
Adsz.jpg
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: omd
Türknet 399 a çıkarınca fiyatı
COMnet 100mbps ye geçtim
12 aylık peşin yatırınca 165 e geldi 395 günlük(Davetiye Kodu ile 30 gün verdiler) 2148 TL ödedim.
bence güzel
download hızı 80.3 upload hızı 50.9 çıkıyor
şimdilik memnunum
Tavsiye ederim
Davetiye ile gelirseniz 45 Güne kadar ücretsiz kullanabiliyorsunuz
Davetiye Kodum:
CMT887QNJ
Ekli dosyayı görüntüle 75427
hocam kodunuzu kullandım,yarın evrakları çıktı alıp yükleyeceğim :)
 
o nasıl oluyor hocam? Ben de 12 aylık seçeneğini seçtim ama 3697 tl ye geliyor. Almadım gerçi ama ekran görüntüsünü bir üstteki mesaja koymuştum
 
bağlantı kaç gün içinde sağlanıyor? Ben de hattımı kapatıp buraya geçmeyi düşünüyorum. Bu ay sonunda bitiyor benimkisi.
 
bağlantı kaç gün içinde sağlanıyor? Ben de hattımı kapatıp buraya geçmeyi düşünüyorum. Bu ay sonunda bitiyor benimkisi.
Hocam ben 1 gün bile beklemedim. Evrakları İnternete yükledim. Zaten yükleyip onay verene kadar diğer Internet aktifti. Yükledikten sonra aradım dediler onay verin hemen başlasın. E dedim başlasın. Başladı 😀😁
 
5 gündür comnet kullanıyorum. Uzun süre turktelekom ve turknet kullandım, onlardan bir farkı yok. 400 tl turknet e ödeyeceğinize 12 aylık peşin ödeme ve 1 aylık hediye ile aylık 165 tl ye geliyor. mevcut fiber bağlantınız varsa buraya geçiş yapmak çok kolay. Saat 12.00 gibi kayıt oldum, ödeme yaptım, evrakları imzalayıp yükledim, saat 15.00 gibi aradılar ve yeni internet aktif oldu.
 
Comnette 180 günden fazla günü olanların kodu kullanıldığında yeni abonelikler hediye gün kazanırken kod sahipleri hediye kazanamıyorlar. Bu sebeble günü az olan arkadaşlar referans kodlarını paylaşırlarsa kazanç daha fazla olur. Kod paylaşırken buna göre paylaşalım bence. 180 günden az günü olan arkadaşların kodunu bulamazsanız özelden yazın kodumu memnuniyetle paylaşırım.
 
hocam kodunuzu kullandım,yarın evrakları çıktı alıp yükleyeceğim :)
saçma bir şekilde geçemedim. türknette yalın kullandığımı sanıyordum(daha doğrusu müşteri temsilcisi öyle söyledi, ki kendileri bile bilmiyormuş) ama olmayınca yalına geçeyim dedim. geçirmiyorlar(güya fiberde yalın olmuyormuş, külahıma anlat sen benim). comnet de yalın olmadan geçiş yapamayız, yeni müşteri başvurusu yapın diyor. yeni müşteri başvurusunu denediğimde boş port yok hatası alıyorum. comnet müşteri temsilcisi sağolsun! telekoma dilekçe vermeniz gerek boş port için diyor bla bla bla. müşteri almak için çokta bi önemi yok gibi yaklaşımlar...
 
Vodafone'dan comnet'e geçiş düşünüyorum.
23 Şubat'ta Vodafone 24 aylık sözleşme bitiriyor. Şu an veya salı günü (20 Şubat) başvuru yapsam eski tarifem kendi kendine sonlanacak mı?

Ödeme 12 aylık peşin mı oluyor? O zaman aylık fiyat neden yazılmış?

Paylaşılan referans kodlarını ne zaman kullanabileceğim?
 
Vodafone'dan comnet'e geçiş düşünüyorum.
23 Şubat'ta Vodafone 24 aylık sözleşme bitiriyor. Şu an veya salı günü (20 Şubat) başvuru yapsam eski tarifem kendi kendine sonlanacak mı?

Ödeme 12 aylık peşin mı oluyor? O zaman aylık fiyat neden yazılmış?

Paylaşılan referans kodlarını ne zaman kullanabileceğim?
hocam geçiş yaptığınız gün baz alınır. bence ayın 24 ünde diğer sözleşmeniz bitsin öyle başvurun. zaten hemen bağlıyorlar. benimkini aynı gün içinde bağladılar. ödeme 12 aylık peşin yaparsanız sizin lehinize oluyor. isterseniz ay ay da ödeyebilirsiniz ama ne zaman zam gelir bilinmez. referans kodlarını başvuru yaparken kullanabilirsiniz. benim de kodum yukarıda var. isterseniz kullanabilirsiniz.
 
hocam geçiş yaptığınız gün baz alınır. bence ayın 24 ünde diğer sözleşmeniz bitsin öyle başvurun. zaten hemen bağlıyorlar. benimkini aynı gün içinde bağladılar. ödeme 12 aylık peşin yaparsanız sizin lehinize oluyor. isterseniz ay ay da ödeyebilirsiniz ama ne zaman zam gelir bilinmez. referans kodlarını başvuru yaparken kullanabilirsiniz. benim de kodum yukarıda var. isterseniz kullanabilirsiniz.
Teşekkür ederim.
 
Yeni başvuruyu yapınca eskisini onlar mı kapatıyor yoksa eski servis sağlayıcısı aramam lazım mı?
 
sözleşme bitiyorsa veya taahhüt yoksa aramanıza gerek yok
otomatik olarak geçiş yapılıyor
yenisiyle görüşün
 
Şu an kullandığım ev internetim Vodafone ADSL.
Comnet VDSL'ye geçmek istedim ancak ADSL'den VDSL'ye geçiş olmadığını belirttiler.
Bende tıklanet'e geçtim.
 
Son düzenleme:
Eski taahhütlü hattım ADSL ve COMNET ise VDSL. Başvuru yaptırıyor ancak geçiş sanırım olmayacak.
Eski servis sağlayıcı ise VDSL yapamayız diyor.
Ne yapmam lazım. Eski hattı kapatıp yeniden COMNET'e başvuru yapmalıyım?
En iyisi müşteri hizmetlerine bir sorun hocam ama geçiş konusunda sanki sorun olmaz gibi. 444 46 78(DSL hafta içi 10:00 - 18:00 arası)
 
comnet kullanıyorum tavsiyede ederim
fiyatları da gayet makul tek sorun yıllık peşin ücreti tahsil ediyor.

Kod:CMT228MXJ

Kodu kullanırsanız +45 gün ek süre uzatılıyor.
 
senelik bana mantıksız geldi aylık 269 lira diyor sitede .tek seferde 2388 vereceğime ilk ay 269 verdiğimizi varsayarsak bize kaldı 2119 buna gider gram alsan sene sonunda 3000 lira desen 69 fazla verdik *12 828 tl fazladan ödeyeceğimiz para onu da gramdan karla eşitleriz elinde birikim oldu hem de bence bu mantıklı geçsem diye düşünüyorum ondan yazıyım dedim düşüncelerimi :D kafayı yedik bu enflasyonla
 
Hat değerlerime ölçüm yapıldı. En uygun olarak Tıklanet'in 35 mbit VDSL seçtim ve geçiş yaptım. Teşekkürler arkadaşlar.
(aylık 180 TL)
 
Son düzenleme:
Eski taahhütlü hattım ADSL ve COMNET ise VDSL. Başvuru yaptırıyor ancak geçiş sanırım olmayacak.
Eski servis sağlayıcı ise VDSL yapamayız diyor.
Ne yapmam lazım. Eski hattı kapatıp yeniden COMNET'e başvuru yapmalıyım?
hocam lütfen şu cümleni düzelt ya. devrik devrik duruyor öylece. her seferinde anlayana kadar canım çıkıyor. çocuklara da böyle not tutturuyorsanız :) düzeltiniz lütfen.
 
Geri
Üst