Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

Tayin olayi icin yanlis mi hatirliyorum?

Konu, 'BT Sınıfı | Teknik Konular, Sorunlar ve Çözümler' kısmında adadeniz tarafından paylaşıldı.


  1. adadeniz

    adadeniz Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    9 Ekim 2010
    Mesajlar:
    3.008
    Beğeni:
    7
    Merhaba arkadaslar
    Hayal meyal boyle birsey hatirliyor gibiyim.

    Sanki bi yerde formator olarak gorev yapmanin, tayin icin gereken ildisi 3 yil suresinden sayilmadigi ve konunun mahkemelik filan oldugunu okumustum.

    Yanlis mi hatirliyorum yoksa ustum acik mi uyudum :)
     
  2. şeyma

    şeyma Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    905
    Beğeni:
    0
    Kadronun bulunduğu okulda fiilen miydi neydi üç yıl görev yapma şartı vardı ya da iki yıldı :? tam hatırlamıyorum ama öyle bişeyler vardı :)
     
  3. adadeniz

    adadeniz Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    9 Ekim 2010
    Mesajlar:
    3.008
    Beğeni:
    7
    Valla bilmiyorum ama maddi mecburiyetten dolayi formator oldum ilkkez bu donem.
    Eylul 15 itibariyle 2,5 yil doluyor seneye tayin icin gun sayarken ne bilim ters mers gelmesin
     
  4. şeyma

    şeyma Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    905
    Beğeni:
    0
    Bişey olmaz diye düşünüyorum :) Ben de iki sene kendi okulumda formatörlğk yaptım ama tayin isteyebiliyorum bi sorun yok diye biliyorum :)
     
  5. netame

    netame Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.793
    Beğeni:
    125
    hocam dediğiniz büyük ihtimal il içi görev süresiyle ilgili o da hala geçerli mi bilmiyorum, il dışında o ilde geçirdiğiniz süreye bakılır
     
  6. karinca_52

    karinca_52 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10.651
    Beğeni:
    373
    yanlış bilgi
     
  7. leventgenc

    leventgenc Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    512
    Beğeni:
    0
    kadronuzun bulunduğu ilde 3 yıl görev yaptığınız taktirde isteyebilirsiniz hocam. sizin dediğiniz ise il dışı geçici görevlendirmelerle alakalı bir durum.
    yani evet sanırım üstünüz açılmış :D
     
  8. mrtcmhr_13

    mrtcmhr_13 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    289
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar görevlendirmeleriniz il içinde olduğu sürece sıkıntı yok.
    ben de istemiştim 2010'da,sıkıntı olmadı şükür :)
     
  9. lavinia_7

    lavinia_7 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    277
    Beğeni:
    0
    evet böyle bir yazı bi dönem vardı ben de hatırlıyorum ama ben de öncesinde formatörlük yapmış olmama rağmen tayin isteyebilmiştim çünkü kendi okulmda görevlendirilmiştim.

    bu yazının çıkma sebebi de merkezdeki okullara görevlendirme isteyip senelerce merkezde çalışıp hem de yüksek hizmet puanı almanın ve hiç ücra yerlerde çalışmadan merkeze gelmenin önüne geçmekti. ben böyle hatırlıyorum. hatta 2010 da çıkmıştı.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal