- Mesajlar
- 613
Sendika konusu açılmışken benim eleştirdiğim veya gıcık olduğum bir kesim var. O da hiç bir sendikaya üye olmayıp sürekli sendikaları eleştirenler. Yıllar öncesinden şu ana kadar sendikaların bir çok kazanımı var. Bu kazanımlardan faydalanıp sendikaları eleştirmenin bir manası yok.

Bu arada hiç ilgilenmiyorum kim hangi sendikalıdır kafamda insanlara şablon oluşturarak yaklaşmak istemiyorum. Fanatikler her zaman rahatsız edici gelmiştir. İşini iyi yaptıktan sonra hangi sendikaya mensup olursan ol