ben geçen yaz Van'da kaldım, yer ayırmadılar, akşam boş yer olursa kalıyorsunuz. (meb öğretmene bunu yapmıyor)
polisler için fiyatı çok uygun, kamu için öğretmenevinden biraz pahalı idi galiba. ben süit odada kalmıştım gayet iyiydi. (yemek kahvaltı almamıştım)