Polis evlerinde öğretmen kalabiliyor mu ?

Kodla Büyü
Hayır kalabilirsiniz ama dolarsa ve polis gelirse kalmaya polis olmayanı çıkartıyorkardı. Şimdi durum nedir? Değişti mi bilmiyorum. Referans önceden yoktu şimdi varsa bilmiyorum. 2009'da polis evine gittiğimizde bize dedikleri buydu. Referanstan bahsetmediler ama şu an sınav dönemi gelen olursa sizi çıkarabiliriz demişlerdi.
 
Ben de kamu personeli olarak kalmıştım. 13-14 sene önce. Kontenjan vs durumunu bilmiyorum. Otel gibi önceden arayıp rezerve edip gidip kalmıştım. Dolarsa çıkarırız gibi birşey söylenmemişti bana. Antalya'daki öğretmeneviydi.
 
Polis evlerinin standardı genelde düşüktür. Birkaç kez kaldım. Pansiyondan farkı yoktu. (Doğuda)
 
Konya polis evi güzeldi. Ben de kaldım. Sadece önceden rezervasyon yapmıyoruz. Geldiğinizde boş yer olursa alırız demişlerdi.
Bence Haklılar o konuda da. Adı öğretmen evi olup da...
 
ben geçen yaz Van'da kaldım, yer ayırmadılar, akşam boş yer olursa kalıyorsunuz. (meb öğretmene bunu yapmıyor)
polisler için fiyatı çok uygun, kamu için öğretmenevinden biraz pahalı idi galiba. ben süit odada kalmıştım gayet iyiydi. (yemek kahvaltı almamıştım)
 
Ogretmenevleri daha iyi.4 gunluk Bagcilar ogretmenevinden yer ayirttim.Kendime ait vip oda, sinirsiz kahvalti gunluk 1800 lira.
 
Kalınıyor.. kamu personeli iseniz indirim de yapıyorlar. Genelde temiz ve düzenli, polis harcindekilere son iki üç güne kadar rezervasyon yapmıyorlar...
 
ilksms
Geri
Üst