Hayır kalabilirsiniz ama dolarsa ve polis gelirse kalmaya polis olmayanı çıkartıyorkardı. Şimdi durum nedir? Değişti mi bilmiyorum. Referans önceden yoktu şimdi varsa bilmiyorum. 2009'da polis evine gittiğimizde bize dedikleri buydu. Referanstan bahsetmediler ama şu an sınav dönemi gelen olursa sizi çıkarabiliriz demişlerdi.