bbozkurt
Aktif Üye
- Mesajlar
- 246
Hocam idarede kendince haklı. Sosyal medyadan paylaşım yapıp resmi yazı gönderilmez ise olacağı bu. birçok ilçede bu şekilde bilgilendirme yapılmış. Ne denir bilemedim.korkunun ecele faydasını goruyor demekki ordakiler hiç mi bakmıyorlar cevrelerine yapılıyor uzaktan yada once yapılıyor ilginc

