Kaçlık olacakdemirdöküm nitromix
24kw yeter hocam. bende daikin premix ndj var ev 150 m2 4+1 7 yıldır kullanıyorum çok memnunum ama eca kullanan arkadaşlarında şikayeti yokKaçlık olacak
24 lük hocam.Kaçlık olacak
Az yaksın istiyorsan buderus öneririm.Hocalarım 150 metre kare ev için az yakan çok ısıtan sorunsuz kombi önerir misiniz?
Az yaksın çok ısıtsın istiyorumAz yaksın istiyorsan buderus öneririm.

Hocalarım 150 metre kare ev için az yakan çok ısıtan sorunsuz kombi önerir misiniz?