Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

BİM Yağlı Gevrek Tarifi?

Konu, 'Her Telden' kısmında muhalif33 tarafından paylaşıldı.


  1. muhalif33

    muhalif33 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.326
    Beğeni:
    29
    Arkadaşlar BİM'de satılan ve tadına doyum olmayan İlkler yağlı gevreğin tarifini bilen var mı? bulunduğum ilçede BİM yok da...:)
     
  2. Phascolarctos cinereus

    Phascolarctos cinereus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    984
    Beğeni:
    4
    hocam tarifi bilmemde istersen kargoyla gönderelim :)
     
  3. muhalif33

    muhalif33 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.326
    Beğeni:
    29
    bayan bilişimciler, tornavida tutmaktan pasta börek yapmayı unuttular mı yoksa? :)
     
  4. tr_tuba

    tr_tuba Site Gezgini

    Kayıt:
    15 Eylül 2010
    Mesajlar:
    62
    Beğeni:
    1
  5. Metehan

    Metehan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğeni:
    0
    Hocam sende bizim gibi stok yapacaksın başka çaresi yok... Bneim olduğum ilçedede BİM yok merkeze gittiğimde stokluyorum :)
     
  6. egitimci34

    egitimci34 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2007
    Mesajlar:
    427
    Beğeni:
    2
    çok yemeyin margarinli onlar :)
     
  7. enestar

    enestar Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.034
    Beğeni:
    28
    BİM de satılan krem peynirle süper oluyorlar :)
     
  8. aakcakaza

    aakcakaza Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.469
    Beğeni:
    40
    benim hiç hoşuma gitmiyor o yaa, bim bizim binanın altında yollayayım ne kadar isterseniz :mrgreen:
     
  9. tayinci42

    tayinci42 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    2.734
    Beğeni:
    3
    çok yağlı sağlıksız.
     
  10. muhalif33

    muhalif33 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.326
    Beğeni:
    29
    yağlı ama lezzetli...hele de çayla..
     
  11. missilver

    missilver Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    498
    Beğeni:
    6
    walla ben de hiç almıyorum içinde margarin olduğundan bile şüpheliyim kim bilir nasıl yağlardan yapıyolar. ben yemeyin derim.. ama tabii her sağlıksız şey gibi lezzetli..
     
  12. biseydicemm

    biseydicemm Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    104
    Beğeni:
    0
    [​IMG]

    valla bi kere bende almıştım hakkaten tadına doyulmuyo ama bizim bim de ismi ilkler değildi.başka bişeydi.hatta urfadan arkadaşım geldiğindede onlarda ismi dahada farklıymış.artık neden isimler deişik deişikse :D

    feci g.t göbek yapan bişey.uzak durmakta fayda var :lol:
     
  13. "Ayşen"

    "Ayşen" Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    321
    Beğeni:
    6
    [​IMG]


    yerine bunu öneririm bimde varr:)))))))
     
  14. pythagorean

    pythagorean Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    382
    Beğeni:
    0
    Sorması ayıp nerde yaşıyosun hocam. Bimin olmadığı yer yok Türkiye'de nerdeyse en ücra köylere şube açacak adamlar :D
     
  15. muhalif33

    muhalif33 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.326
    Beğeni:
    29

    bir mail göndereyim de bizim köye de açsınlar o zaman :)
     
  16. xchg

    xchg Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    129
    Beğeni:
    2
    Hahahaha süper..:)
     
  17. netame

    netame Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.793
    Beğeni:
    125
    bu ürüne bakar geçerdim, giderken alam bari
     
  18. kadirkayabey

    kadirkayabey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    290
    Beğeni:
    0
    Hocam imzanız (Mehmet Akif'in en sevdiğim şiirlerinden birinin bir dörtlüğünü imza olarak kullanmanız) çok hoşuma gitti

    Lakin

    Adam aldırma da geç git, diyemem aldırırım

    Şeklinde biliyorum ben

    Bilginize...

    Saygılar , sevgiler

     
  19. leventgenc

    leventgenc Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    512
    Beğeni:
    0
    hocam adresinizi verin kargoyla yollarım ben. gerçekten söylüyorum ama şaka yapmıyorum. ben de küçük bir ilçede görev yapıyorum ama Allah'tan BİM ve ŞOK var burada :)
     
  20. halk

    halk Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.590
    Beğeni:
    2
    Kavala kurabiyesi var bimde. tavsiye ederim.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal