Tespitler sonuna kadar doğru... Hocamızın ana amacını ve başlığı baltalamak istemesem de mesajınıza katkım olsun isterim. Belki bu sefer akis bulur...
Söz konusu PDR branşında tek seslilik hakim. İkilik(BT-BÖT) olan yer de tek ses beklemek abesle iştigalden başka bir şey değildir. O nedenle yıllarca gönlümüz, herhangi bir ayrım olmadan bir ve güçlü BT branşından yanaydı, olmadı. Eskiden fikren bölünmüşlük vardı... Baktılar işlerine yarıyor fiilen böldüler. Eski halindense şimdi ki hali, en azından branşlar(BT-BÖT) kendi içerisinde kavga etmeden hak arayışına girebilirler düşüncesiyle daha hayırlı diye düşünüyorum. Belki artık imkansız ama hala gönlüm, hiç ayrım olmadan bir ve gür sesiyle BT branşı. Öyle bir gün gelirse emin olun sendika da olur hak arayışı da... Hepimizin hakkında iyisi, hayırlısı olsun...