egitimci.44
Aktif Üye
- Mesajlar
- 184
2004 atamasıyım. Atandığımda 4-5-6-7-8.sınıflarda dersimiz zorunluydu. hatta benim 34 saat dersim vardı. 4 saat ilk atama olunca cepten giriyordum.."Lab olmadan BT ve yazılım dersi olamaz, olmamalı." cümlemi "verimli olamaz" olarak düzeltmek istiyorum. Yoksa dersin olmasına karşı değilim, forumdaki geçmiş yazılarıma bakabilirsiniz. Ama yos/btr/formatörlük durumları olduğu sürece ders sayısı artmayacak. Bütün sınıf kademelerinde zorunluydu diyorsunuz ama ben 2008 yılında ilköğretime atandım o zaman seçmeliydi tüm kademelerde, tüm kademelerde zorunlu olduğunu 2008'den bu yana hatırlamıyorum, öncesinde de sanırım yoktu. Neyse.


diğer branşlarda da böyledir mesela biz de ne kadar sayısalcı olsak da matematiği onlar kadar iyi anlatamayız