- Mesajlar
- 907
beceri sınavlarının olduğu gün koordinatörlük görevinin yapılıp ücretinin ödeneceğine dair bir yazı vardı yanlış hatırlamıyorsam, Elinde olan varsa paylaşabilir mi?
Tam tersi hocam beceri sınavı olduğu gün öğrenci işletmede olmadığı için ödenmeyeceğine dair bir yazı vardı onu hatırlıyorum benbeceri sınavlarının olduğu gün koordinatörlük görevinin yapılıp ücretinin ödeneceğine dair bir yazı vardı yanlış hatırlamıyorsam, Elinde olan varsa paylaşabilir mi?
Hayırkomisyon görevim yoktu, o gün öğrenciler izinli sayıldı ben komisyon görevim olmadığı için ücret alırmıyım