2026 il içi tayinler

Kodla Büyü

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20260511_111720.webp
    Screenshot_20260511_111720.webp
    49 KB · Görüntüleme: 217
il içinden çıkmayan tayin 2 gün sonra sıradan neden çıksın? ben bu sıra olayını anlamadım.
2 gün sonra çıkmıyor. Bugün sıralar belli oldu. Belli bir takvim var. O takvim dahilinde birisi o okuldan giderse sıradaki kişi oraya yerleşiyor. Mesela proje okulu atamasında birisi gitti. O zaman sıradaki kişi o okula atanıyor.

A okulunu mesela B okulundan matematik öğretmeni istedi. C okulundan da matematik öğretmeni B okulunu istedi. A okulunda bulunan matematik öğretmeni de proje okulu atamasıyla D okuluna gitti. Dolayısıyla A okulunda matematik normundan yer açıldı. Sırada bulunan B okulundaki A okuluna, C okulundaki de B okuluna gidiyor. C okulu açık kalıyor norm da. Diğer atamada da hangisine açılırsa o zaman birisi C'ye geliyor.
 
Son düzenleme:
il içinden çıkmayan tayin 2 gün sonra sıradan neden çıksın? ben bu sıra olayını anlamadım.
2 gün sonra değil hocam. 1 er ay arayla 2 kez olacak. O arada özür grubu, il dışı, proje okulu gibi atamalar yapılacak. Senin istediğin yer doluydu ama özür grubu veya il dışından giden olduysa sıra çalıştığında puana göre ilk sıradaki kişiyi atayacak sistem
 
Arkadaşlar tercihlerimden birinde 1. Sıradayım. Sıra ile ilgili anlamadığım bir nokta var. İl dışı ile veya özür gurubu ile 1 kişi bu okuldan gittiği zaman sistem yeni gelecek öğretmenlere açılmıyor da direk beni mi atıyor yoksa yeni gelecek öğretmenlerle puan üstünlüğü yarışına mı sokuyor bunu tam anlayamadım
 
Arkadaşlar tercihlerimden birinde 1. Sıradayım. Sıra ile ilgili anlamadığım bir nokta var. İl dışı ile veya özür gurubu ile 1 kişi bu okuldan gittiği zaman sistem yeni gelecek öğretmenlere açılmıyor da direk beni mi atıyor yoksa yeni gelecek öğretmenlerle puan üstünlüğü yarışına mı sokuyor bunu tam anlayamadım
Senin sırada olduğun okula sistem hiçbir şekilde atama yapmayacak. 13 ağustosta 2. kez sıra çalıştırılacak ve tüm sıralar iptal edilecek.
 
Arkadaşlar tercihlerimden birinde 1. Sıradayım. Sıra ile ilgili anlamadığım bir nokta var. İl dışı ile veya özür gurubu ile 1 kişi bu okuldan gittiği zaman sistem yeni gelecek öğretmenlere açılmıyor da direk beni mi atıyor yoksa yeni gelecek öğretmenlerle puan üstünlüğü yarışına mı sokuyor bunu tam anlayamadım
Sıra çalıştırılır sonra diğer atama yapılır. İl dışı yapılmadan önce sıra çalışır. İl dışına o okul zaten dolu olduğu için açılmaz. 2. Çalışmadan sonra sıralar iptal edilip normal tayinler yapılır. Yani oradaki öğretmen giderse sıradaki oraya gider sonra diğer atamayla gelecek olan gelir. Bu w kez olacak.
 
ilksms
Geri
Üst