Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

youtube gibi video sitesi yapabilirmiyim

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında mabel tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. mabel

    mabel Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar örneğin şöyle bir site yapıcam:birileri video felan göndericek ben de onaylayıp yayınlicam.dreamweaver la yapılabilir mi bu sizce??bana php siz yapılamaz gibi geldi ama tam olarak bir bilgim yok.siz ne dersiniz???
     
  2. metelf

    metelf Site Gezgini

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    96
    Beğeni:
    0
    olmaz öyle şey
     
  3. mabel

    mabel Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğeni:
    0
    olmayan ne anlamadım?
     
  4. orhunturker55

    orhunturker55 Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğeni:
    0
    Yapımı hakkında cok bır bılgım yok ama ......boyle bır sey yapılabılmesı ıcın gercekten cok buyuk bir hosta ve siteyle hergun ılgılenecek birine ihtiyac vardır.Youtube gibi siteler Mahkeme karıyla acılan sıtelerdir.Mahkemeden izin alınmayarak yapılan siteler (ör : bedava sarkı- muzık siteleri gibi..) farkedildigi zman (benım bıldıgım kadarıyla) hapis cezasına carptırılabılıormussunz.Bu tabi sarkıların adetine gre dogru orantıda sureye yansıyor...
     
  5. mabel

    mabel Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğeni:
    0
    başka fikir olan varsa lütfen paylaşabilir mi arkadaşlar :twisted:
     
  6. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    0
    Hocam öyle bişey sormuşunuzki... o dediğinizi yapabilecek birisi olsa yapardı zaten... çok zor yani. bu dediğinizi yapabilmek için web programlama dillerinden birisini (asp, php vs... farketmez) çok iyi bilmek gerekir. Ayrıca bir veritabanı programı oracle, sql vb... bilmeniz gerekiyor.

    Benim tavsiyem böyle bir uygulamaya direk girmeyin. oturun pc başına

    php de örnegin

    ekrana "merhaba dünya" yazdırmadan başlayın. :)

    veritabanı olarak ta sql ögrenirseniz php+sql le uçak bile yapabilirsiniz :)
    sql de de komutlarla çalışın. Query analeyzer dan başlayın. Tabi zamanla olcak işler bunlar sıkı çalışırsanız önümüzdeki yaza böyle bi portal kuraiblirsiniz diye dünüyorum.
     
  7. ayhangunes

    ayhangunes Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    463
    Beğeni:
    0
    yotube üzerinden yapabilirsin filmleri youtube ye yükler linki veri tabanına kayıt ettirebilirsin. altaki linkte videolar bölümünde var çoğu php kaynak sitelerinde youtube modülü isminde bulunuyor.

    Ama anladığım kadarıyla sen direk bir youtube istiyorsun ??
     
  8. mabel

    mabel Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğeni:
    0
    saolun arkadaşlar ya ben yapmicam zaten baya zormuş.teğmen bi arkadaşım sordu da dün böle bişi yapmak istiyorum nasıl olur diye.ben de size sorayım dedim.bence vazgeçsin :D zaten php felan da bilmiyomuş.en iyisi herkes kendi işini yapsın dimi :D
     
  9. orhunturker55

    orhunturker55 Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğeni:
    0
    bencede ama ayhan hocanın dedıklerınede katılıorm
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal