hacersungur038
Üye
- Mesajlar
- 11
Arkadaşlar YOS yıl sonu çalışma raporu hazırlayan var mı?
Anlaşılan matbu birşey yok. Üstte istenenler bizde istenmedi mesela. Yos Zümre toplantısı mesela ilgincime gitti.Yıl sonu raporu matbu şekilde var mı hocam, ona göre hazırlasak iyi olur
bizde böyle olsa bırakırım bu işiEkli dosyayı görüntüle 82644
Bizden istenen bunlar. Guruba da attılar üçüncünün matbusunu. Diğerleri zaten aylık raporlar ve görseller.

Hepsini hazırlamam 5 dakika sürdü. Zaten aylık rapor var. Eba afişim de var Canva da. Birtek değerlendirme kriterleri formunda herşey yazıyor. Sadece ..... olan yerleri evet hayır yazdım. Pdf yaptım memura attım. Yazıyla gönderdiler. O kadar.bizde böyle olsa bırakırım bu işi![]()