Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Xp Otomatik Kurulum

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında alper_kizil tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. alper_kizil

    alper_kizil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    282
    Beğeni:
    1
    Merhaba arkaaşlar hep kafama takılan bir soru olmuştur belki burada bilen bir arkadaşımız vardır. sorum şu, ben bir tane xp dvdsi yapacam bu xp dvdsi bootlu olup, xp'yi makinaya kuracak fakat xp ile birlikte üzerinde mesela ofis, winrar, flash, photoshop vs. gibi programları ben hiç kurmadan kurulu halde gelecek driverleri otomatik tanıyacak böyle bir şeyin olması mümkünkü veya bunu yapmamıza imkan sağlayan bir program var mı teşekür ederim.
     
  2. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    697
    Beğeni:
    1
  3. alper_kizil

    alper_kizil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    282
    Beğeni:
    1
    site admini kardeşim onu bende biliyorum. benim dediğim daha farklı bir şey.
     
  4. M@honi

    M@honi Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    193
    Beğeni:
    0
    Arkadaşım TNCXP ve modife edilenler var onları kullan ben kullandım hiç bişeye karışmıyorsun otomatik kuruyor üstelik orjinal güncelleştirmede yaparbilirisn.. Kolay gelsin
     
  5. eyyupo

    eyyupo Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    36
    Beğeni:
    0
    bende istediğin gibi dvd var driverları tanıyo artı istemediğin kadar program kuruyor.xp yi de otomatik kuruyor.güncelleştirmeleride içinde rapide yükliyince linkini atarım :+1: 8)
     
  6. alper_kizil

    alper_kizil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    282
    Beğeni:
    1
    teşekürler hocam bende buldum bir tane çalışıyor denedim gayet iyi
     
  7. falsac

    falsac Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2007
    Mesajlar:
    105
    Beğeni:
    0
    bende tncxp yi indirdim 2 cd den oluşuyo sonra dvd ye çevirdim .çok hoş bişey sadece bi ara hangi programı kurmak istiyosan tıklıyosun check box lı olay budur.Bende bu aralar katılımsız kurulumlar üzerine kafa yormak istiyorum.
     
  8. adige

    adige Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğeni:
    0
    eyyupo hocam linkinizi bekliyoruz en kısa zamanda inş.:)
     
  9. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    697
    Beğeni:
    1
    Verilen sözler tutulmuyormu yoksa burdanmı öyle görünüyor? :)

    buldugun şey ne saygıdeğer hocam. Paylaşmak istemiyomusun yoksa...!
     
  10. ceny

    ceny Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar tnc yi indiriyorum cd1 diye bir klasör açtım hepsi içine kaydediliyor. zipli dosyaları tekrar cd1 içindeyken mi açayım yoksa ayrı bir yere mi açayım nasıl olacak.
     
  11. alper_kizil

    alper_kizil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    282
    Beğeni:
    1
    hocam şu anda elimde olanı paylaşımsizlerle şöyle anlatayım xp nin tüm güncellemeleri dahil içerisinde sadece cdye takıp boot ediyorsun ondan sonra sen hiçbir şey yapmıyorsun windows media player 11 sonra internet explorerr giriyorsun ve en son ocak güncelleştirmeleri dahil bu ayınkiler makina cillop gibi kurulup eline veriliyor bu bunun bir de vistası var isteyenler olursa linkleri vereceğim.
     
  12. seferzafer

    seferzafer Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Şubat 2007
    Mesajlar:
    940
    Beğeni:
    0
    http://www.nliteos.com/ sitesinden nlite programını indirerek katılımsız bir işletim sistemi oluşturabilirsiniz.
    İstediğiniz programları ve güncelleştirmeleri de ekleyin. Ben bi ara yapmıştım ama şimdi bulamıyorum.
    Alper hocamda varmış galiba eklerse güzel olur. :+1:
     
  13. alper_kizil

    alper_kizil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    282
    Beğeni:
    1
    ok ekliyoum arkadaşlar
    en iyi xp şu ana kadar kolay gele
    DOWNLOAD
    Uyarı: Yasal Olmayan Linkler Kaldırılmıştır.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal