Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

Wikipedia...

Konu, 'Bilişim Teknolojileri Öğretmenleri' kısmında Diyavol tarafından paylaşıldı.


Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Diyavol

    Diyavol Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Ocak 2011
    Mesajlar:
    504
    Beğeni:
    20
    Arkadaşlar bilindiği üzere, wikipedia sitesine ülkemizde hala giriş yapılamamaktadır. Fakat dün wikipedia' ya alternatif site ararken "www.wikizeroo.net" diye bir siteye denk geldim. farklı isimle wikipedia olduğu oldukça belli. fakat bu sitede herhangi bir engel yok. Şimdi sorum şu. hali hazırda herhangi engeli olmayan bu site bağlantısı okul web sitesinde eğitsel ansiklopedi başlığı altında paylaşsam risk almış olur muyum?
     
  2. bilgisayarmax

    bilgisayarmax Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.141
    Beğeni:
    133
    çok ilginç bildiğimiz wikipedia bu :) risk almaya gerek yok hocam bence . sonuçta çok elzem hayati önemle lazım bir paylaşım değil
     
  3. Diyavol

    Diyavol Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Ocak 2011
    Mesajlar:
    504
    Beğeni:
    20
    Hocam aslında talep öğretmen arkadaşlardan geldi. Özellikle öğrencilerin internette arama yaparken sağlıklı bilgilere ulaşabileceği kaynaklara ihtiyaçları var. Bundan dolayı aklıma böyle bir yol geldi. Ama dediğinizde doğru. Risk almaya değmeyecek gibi.
     
  4. omd

    omd Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5.282
    Beğeni:
    189
    Sen bil de paylaşma hocam :D
     
  5. cuisinier

    cuisinier Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.301
    Beğeni:
    20
    Nihayet mahkeme kararı çıkmış.
    Karar BTK'ya ulaşınca açılacak.
    Hayırlı olsun.
     
    tarumoloji bunu beğendi.
  6. pilgrim

    pilgrim Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    59
    Beğeni:
    12
    Bu kadar çağ dışı bir karar hatırlamıyorum. Komple İnternet'i kapatsalardı.
     
  7. ernsg

    ernsg Site Gezgini

    Kayıt:
    3 Eylül 2018
    Mesajlar:
    86
    Beğeni:
    35
    çağdışı mı? Atatürk e hakaretten ülkeyi terör destekçisi göstermeye varana kadar her türlü yalanı koskoca bir devleti görmezden gelerek yayınlayacaksan, alınan tedbirede katlanırsın. asıl sen kimin tarafındasın?
     
  8. k45abalı

    k45abalı Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2013
    Mesajlar:
    860
    Beğeni:
    112
    kapatıldığında bi eksikliğini hissetmedim, açıldığında da bi artısı olmayacak :eek:
    gogole anlaşmalı sitelerden biri..
     
  9. hasari

    hasari Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    12.572
    Beğeni:
    1.050
    Bir işin mantığa uyması lazım sizce engellemenin artısı mı oldu eksisi mi URL bazında engellenirdi olurdu biterdi. Aramalarda en güvenilir bilgi orada, tıklayıp bakıyorsunuz engelli. Bana göre engellenmesi hiç doğru bir karar değildi. Herkesi ilgilendiren bir kararın biraz daha ince elenip sık dokunması gerekirdi.
     
    Rasim120 ve kendir_li bunu beğendi.
  10. ernsg

    ernsg Site Gezgini

    Kayıt:
    3 Eylül 2018
    Mesajlar:
    86
    Beğeni:
    35
    Kaç defa uyarıldı, asılsız,yalan ve dezenformasyon dolu yalan içeriklerini kaldırmadı, burdada hala yasaklanması yanlıştı diyen var. yanlışı yapan kim?bu ülkenin düşmana çok ihtiyacı yok bazı yazılanları görünce bu ortaya çıkıyor.
     
  11. hasari

    hasari Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    12.572
    Beğeni:
    1.050
    Fikrinize saygı duymakla birlikte hemen herkesi düşman ilan etmenizi doğru bulmuyorum zira ülke sevgisi birinin veya birilerinin tekelinde değildir. Kimsenin ülke sevgisini ölçmeye kalkmayın hata edersiniz. Şimdi size yanlış gelen şey sonra doğrunuz olabilir. Ülkesini ve milletini çok seven biri olarak söylüyorum karşıt fikirlere karşı saygılı olun.
     
    muhammed, sugibi, Rasim120 ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  12. ernsg

    ernsg Site Gezgini

    Kayıt:
    3 Eylül 2018
    Mesajlar:
    86
    Beğeni:
    35
    Karşıt fikre saygılı olma konusunda zayıf olduğum söylenemez. ama bu karşıtlık yanlışa tepki koymadan yapılan yanlışa değilde yanlışa verilen tepkinin yanında ise saf olmadığımı söylemeliyim.art niyetli olmadığını biliyorum yanlış anlama
     
    Son düzenleme: 15 Ocak 2020
    hasari bunu beğendi.
  13. ernsg

    ernsg Site Gezgini

    Kayıt:
    3 Eylül 2018
    Mesajlar:
    86
    Beğeni:
    35
    çok şey yazdım,sildim....
     
    Son düzenleme: 15 Ocak 2020
  14. tarumoloji

    tarumoloji Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    290
    Beğeni:
    88
    Yasakçı zihniyet oldukça bu ülke gelişmez...
     
    boteakif bunu beğendi.
  15. buzdagi83

    buzdagi83 Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    200
    Beğeni:
    215
    Ne anlatıyon abi sen. Yani en çok barış diyenler teröristse, en çok vatan diyenler de vatan haini mi oluyo şimdi. Vatan haini misin yoksa hocam sen? Vatan diye diye kendini kamufle mi ediyon yoksa? En çok ifade özgürlüğü diyenler aslında en baskıcı insanlar mı oluyor şimdi? Gerçi hepsi Amerika'nın oyunu. Onların arkasında da yahudiler var. Yahudilerin arkasında da illumünati ve reptillian denen kertenkeleler var. Çok şükür büyük resmi gördük. Ver mehteri, dolar düşsün.

    Azıcık a haber izlemekten kafanızı kaldırın da beyninize oksijen gitsin hocam. Bizden değilsen onlardansın kafasındaki false dilemma mantık hatasını görürsün belki. Ayrıca wikipedia'da yanlış bir şey yazılmışsa, gider yazar olur doğrusunu yazarsın. Bu Türkçe ile biraz zor yazarsın ama olsun, nasıl olsa herkesi vatan haini ilan edince en birinci vatansever sen oluyorsun. Vatan, bayrak, ezan, şehit gibi kavramları sömüre sömüre içini boşalttınız. Nerede bir maganda, nerede işini yapmayan bir kamu çalışanı, nerede torpilli bir eşşek varsa bunların arkasına sığınıyor.

    Neyse. Boş tartışmalar. Tartışarak değişen kimseyi görmedim. Böyle gelmiş böyle gider. Allah sonumuzu hayretsin.

    Not: Wikipedia'nın açılmasına sevindim. Pire için yorgan yakılmaz. %99.9 doğru ve güvenilir bilgi içeren bir siteyi, ortaokul çocukları tanımıyor. Olabilir mi böyle bir şey? Zaten dışa kapalı bir toplumuz, kapıları kapatarak elimize hiçbir şey geçmez. Olumlu bir gelişme.
     
    tarumoloji, ozkan16 ve boteakif bunu beğendi.
  16. buzdagi83

    buzdagi83 Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    200
    Beğeni:
    215
    Ok
     
  17. metafor

    metafor Site Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    974
    Beğeni:
    834
    Siyaset ilminin özünde dini duyguların, kültürlerin, gelmişin ve geçmişin, hayata bakış açısının ve ülkemize gelecek olursak say say bitmeyecek olmadık unsurların "oy" için tahrik edilmesi vardır.

    Bunu bilmemize rağmen kimi zaman düşeriz tuzağına.

    Bugün de wikipedia vesilesi ile düşmeyelim aynı tuzağa... Konu kapatılmıştır. hiç bir üyemiz üzerine alınmasın:)
     
    cuisinier, HSBA, sahininces ve 3 kişi daha bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal