teştişte formatörlerden istenen belegeler neler?

Kodla Büyü

ozlem22

Süper Üye
Süper Üye
Mesajlar
2,024
idareci olarak teftiş gördüm ama formatör olarak ilk olucak. ne gibi belgeler istiyolar acaba?
 
Benden bişey istemediler. dosya ya şöyle üstün körü bakıp sizin haliniz ne olacak? dedi. o kadar.
 
evt bana da kendin anlat ne yapıyon ne ediyon o kadar. dyned te ne yapıyo ingilizceciler diyor meb vitamin de ne yapıyor diğer öğretmenler diyo çünkü genelde onlar hakkında bilgileri oluyor :DDD
 
ben çalışma planı gibi bişey hazırlamıştım onun dışında aylık raporlar filan, yıllık plan başka da bişey yok :D
 
yildiray75' Alıntı:
evt bana da kendin anlat ne yapıyon ne ediyon o kadar. dyned te ne yapıyo ingilizceciler diyor meb vitamin de ne yapıyor diğer öğretmenler diyo çünkü genelde onlar hakkında bilgileri oluyor :DDD

yıldıray hocam bu yeni grup teftiş etti mi sizi, baya bi didikliyolarmış herşeyi sağdan soldan öyle duyduk da :D
 
Flash diskinde müfettişin işine yarayacak birkaç program, müzik, film vs. olsun yeter. Bana gelen müfettiş bilgisayarına bakım yaptırdı. BT Sınıfını gezmedi, dosyama, öğrencilerime bakmadı bile...
 
Müfettiş: Merhabalar
Ben: Merhaba
Müfettiş: Planınız var mı hocam?
Ben: Var
Müfettiş: İyi dersler hocam.
Ben: Bye Bye. Budur yani bizim teftiş böyle oluyor 5 yıldır
 
Benden de hiçbir şey istemediler.Önüne ne koyduysam baktı,geldiği gibi gitti.
 
Dosyama üstün körü baktılar.Sınıf ve kulüp vardı ; sınıf kitaplık defterini ve ÖZELLİKLE öğrencilerin derste yaptığı çalışmaları istediler. Ben de her ders sonunda yaptıklarını ana pc ye topluyordum zaten(bi hafta sonra ,geçen hafta neler yapmışlar 1-2 dk gösterip derse geçiyordum). hatta bir tane müfettiş çalışmaları flashına istedi. Öğrenci pc fişlerini kontrol ettiler. Sonra da "Hocam seneye kim bilir system ne olacak ? Sizi gönderebilirler diğer okullara , ne olacağınız belli değil,hatta hepimizin..." tarzında bir iki cümle kurup gittiler.
 
Smyrna' Alıntı:
Dosyama üstün körü baktılar.Sınıf ve kulüp vardı ; sınıf kitaplık defterini ve ÖZELLİKLE öğrencilerin derste yaptığı çalışmaları istediler. Ben de her ders sonunda yaptıklarını ana pc ye topluyordum zaten(bi hafta sonra ,geçen hafta neler yapmışlar 1-2 dk gösterip derse geçiyordum). hatta bir tane müfettiş çalışmaları flashına istedi. Öğrenci pc fişlerini kontrol ettiler. Sonra da "Hocam seneye kim bilir system ne olacak ? Sizi gönderebilirler diğer okullara , ne olacağınız belli değil,hatta hepimizin..." tarzında bir iki cümle kurup gittiler.

pc fişi nedir?? bende yok öyle bişey :s
 
hocam kimisi aylık raporlardan tut da sınıftaki kuralların asılı olduğu panoya kadar istiyor, kimisine de falsh bellekteki virüslerini temizlemen yada resimlerini movie makerda birleştirmen yetebiliyor 8) gelen müfettişe göre değişiyor tüm bunlar..
 
Geri
Üst