Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Sorular Office 2007'den mi 2003'ten mi gelecek???????

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında aybarslan tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. aybarslan

    aybarslan Üye

    Kayıt:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğeni:
    0
  2. aybarslan

    aybarslan Üye

    Kayıt:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Office 2007 ile 2003 arasında menülerin yerleşimi ve görünüm açısından çok fark var.
     
  3. biltek2007

    biltek2007 Hiperaktif Üye Hiperaktif Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.615
    Beğeni:
    1
    Hocam menülerden soru soracaklarını zannetmiyorum. Şu özellik nerden yapılır deneceğini de. Ama 2003 ten gelir büyük ihtimal.
    Madem bütün bıranşları alıyorlar sınava. Çoğu öğretmende 2007 yoktur diye düşünmüşlerdir sanırım.
    Yoksa bunu düşünüp elemek için 2007 mi sorarlar ki!!! :!: :? :?
     
  4. aybarslan

    aybarslan Üye

    Kayıt:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğeni:
    0
    Klavuzda verdikleri tlfnu aradım sordum ama karşıma doğru dürüst bilgisi olmayan biri çıkıyo malesef. Konuyu ona sordum" bence" her ikisinden de gelir diyor adam ya! Kesin bilgi verecek yetkiliye ulaşamadım hayret bişey!!!
     
  5. Kolemans

    Kolemans Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    480
    Beğeni:
    0
    Offis den sorulacağını nerden öğrendiniz arkadaşlar. Office sorusu yok. Öğretim becerileri soruları eğitim içerikli olacak.
     
  6. biltek2007

    biltek2007 Hiperaktif Üye Hiperaktif Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.615
    Beğeni:
    1
    A+ sorularında çıkacak önemli konulardan bir tanesi.
    Donanım, Windows vs. var da office olmazsa olurmu hiç?
     
  7. aybarslan

    aybarslan Üye

    Kayıt:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğeni:
    0
    office den sorular var
     
  8. Kolemans

    Kolemans Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    480
    Beğeni:
    0
    CompTia A+ sınavları bilişim teknolojileri temellerini içerir. Ofis soruları buna dahil değildir.
     
  9. aybarslan

    aybarslan Üye

    Kayıt:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğeni:
    0
    peki meb in CompTia A+ sınavlarını baz alacağını nerden biliyorsunuz meb de bu konulara cevap verebilecek bir yetkiliye şahsen ben ulaşamadım. Öğrenen varsa lütfen paylaşsın arkadaşlar....
     
  10. Kolemans

    Kolemans Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    480
    Beğeni:
    0
    Yayınlanan sınav taslağını forumda da yayınlandı. Sınav içeriği açıklanmıştı daha önce.
     
  11. bayx

    bayx Üye

    Kayıt:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    0
    hiçbirinden
     
  12. ebfo45

    ebfo45 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.837
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar bu a+ nedir ne değildir forumda o kadar çok yazıldı ki hala arkadaşlar officeden soru çıkacak mı diyor ya !!! Ben cevap vereyim office 97 den çıkacak :p
     
  13. aybarslan

    aybarslan Üye

    Kayıt:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğeni:
    0
    iyi güzel diyosun cemal hocam da bu adamlara güvenmek gelmiyo içimden çünkü verdikleri tlfları aradım özellikle de office çıkcakmı diye sordum çıkacak diyolaryani daha önceki sınavda 1 gün kala giriş şartlarını değiştirmişlerdi nasıl güvencez bilmiyorum. kurumda kimsenin birbirinden haberi yok
     
  14. birlik61

    birlik61 Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    ARKADAŞLAR TÜM FORUMU İNCELEDİM BENCE SORULARDA O KADAR ZOR OLMAYACAK NİTEKİM SEÇİCİ OLACAK BELKİ AMA ÖĞRETMENLERİN HAYATLARINDA HİÇ DUYMADIKLARI ŞEYLERDEN SINAVA GİRECEKLERİNİ ZANNETTMİYORUM. DONANIM MSDOS WİNDOWS OFFİCE İNTERNET YAZARLIK YAZILIMI İLE İLGİLİ SORULAR OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM
    TRABZONDAN MUHAMMET
     
  15. ebfo45

    ebfo45 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.837
    Beğeni:
    0
    Siz çalışın office biz eğiticiler çalışmıyoruz :)
     
  16. viper33

    viper33 Site Gezgini

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar office 2007 çünkü eğiticilerin ilk görevlerimden bir tanesi kendilerini geliştirmesi ona göre bilginiz olsun... kaynak: egitek
     
  17. ebf

    ebf Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    141
    Beğeni:
    0
    :+1:
     
  18. serhatdemir

    serhatdemir Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    494
    Beğeni:
    0
    Amaaan vazgeçicem artık ya. Bu ne böyle ya. Kardeşim şu şu konulardan çıkacak diyen yok mu ya? Biz öğrencilere böyle mi yapıyoruz? (Yapıyorduk :) ) Bence de ofis falan olmayacak gibi geliyo. A+ mış :)
     
  19. musabilgin55

    musabilgin55 Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğeni:
    0
    office var ,office yok! hala bunu tartışıyoruz. A plus sorular ve ing anlatım verildi pdf olarak. Orada office yok! Arkadaşlar A+ dan bahsediyoruz office ile ne alakası var.
    office 2007 çoğu öğretmende yokmuş diyor bir arkadaşımız ? çok komik olaya bu mantıkla yaklaşılabilirmi?
    Dünyada bu işin standardı belli. Office yok! rahat olun.
    Öğretim becerilerinin içeriği ise tartışılabilir. Bence kpss kitaplarındaki öğretim teknik ve yöntemleri konusu bu kapsam içeriasinde. Bilgisayar destekli eğitimden ağırlıklı soru geleblir.
    saygılar...
     
Yüklüyor...
BENZER KONULARA BAKMAK İSTER MİSİNİZ? - Sorular Office 2007'den
  1. hazar_ali
    Cevaplar:
    0
    Okunma:
    849
  2. mehmetak70
    Cevaplar:
    13
    Okunma:
    5.504
  3. aybarslan
    Cevaplar:
    4
    Okunma:
    951
  4. ssd
    Cevaplar:
    1
    Okunma:
    268
  5. ismailt
    Cevaplar:
    13
    Okunma:
    1.167
  6. mas1961
    Cevaplar:
    11
    Okunma:
    918
  7. ssd
    Cevaplar:
    13
    Okunma:
    1.811
  8. palamut
    Cevaplar:
    26
    Okunma:
    1.345

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal