Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

Öğretmenler Yaz Tatilinde Eğitime Alınacakmış!!!

Konu, 'Her Telden' kısmında bahtsız_bedevi tarafından paylaşıldı.


  1. bahtsız_bedevi

    bahtsız_bedevi Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Aralık 2011
    Mesajlar:
    161
    Beğeni:
    0
    Ben artık bu medyanın zeka seviyesinden gerçekten şüphe ediyorum.
    Sayın Milli Eğitim Bakanı 285bin öğretmeni okul kapandıktan sonra 3 hafta ve okul açıldıktan sonra 2 hafta olmak üzere toplam 5 hatfa eğitime tabi tutacağız diye açıklamada bulundu.
    gerek internet ortamında gerekse diğer medyada haberciler Öğretmenin yaz tatili azaldı diye başlıklar atıyorlar.
    Kendilerinin çocukları okula gitmeyince okul tatil sanıyorlar araştırmadan haber yapıyorlar.Birçoğumuz bu zeka fukarası medyanın ürünlerini alıp okuyoruz.ALMAYALIM
     
  2. turhank

    turhank Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    318
    Beğeni:
    1
    Boşver hocam sende üzülmüş numarasını yapacaksın. Tüh gitti 5 hafta diyeceksin ki insanların içi rahatlasın :)
     
  3. şibilim_ögretmeni

    şibilim_ögretmeni Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2012
    Mesajlar:
    764
    Beğeni:
    2
    Uyandırmayın kerizleri:)
    Bu arada geçen haftalarda Beyaz Tv de bir haber geçti. Meslek Liseli öğrencilere maaş müjdesi diye. Ben de haberin detayını bekledim heyecanla. Sonra öğrendim ki bahsedilen zaten şu anda uygulanmakta olan son sınıftaki öğrencilere verilen maaş tan bahsediyor. Bu kadar da olmaz dedim. Yıllardır uygulanan bir şeyi yeni olmuş gibi flash haber yapıp yalakalık yapıyorlar.
     
  4. obsearchver

    obsearchver Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2012
    Mesajlar:
    441
    Beğeni:
    0
    :+1:
     
  5. Internet

    Internet Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.450
    Beğeni:
    8
    Hocam bunlar hedef saptırma haberleri, ilköğretimler yıllardır zaten 2-3 hafta eğitim (sene sonu) alıyorlar zaten, yönetmelikte. onu kastediyor. bi de diyor ki okul başlamadan önce 2 hafta eğitim alınmalıdır. e zaten bir meslek liseliler zaten 2 hafta önce okuldayız, üüfff bu yenilik diye çıkardıkları hedefa saptırma haberlerine sinir oluyorum.
    Bide bu 5 haftayı çıkarırsak bizim 3 ay (12 Hafta ) değil 6-7 hafta tatilimiz var. zaten o günlerde birçok mamurun şu yirmi gün dediği tatili uzatarak 6 haftaya çıkardıklarını çok gördüm.
     
  6. fahrican

    fahrican Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.373
    Beğeni:
    145
    Aynen arkadaşlar, uyandırmayalım :D . Varsın 3 ay tatilimizin kısaldığını sansınlar :puhaha: Öğretmenlerin yaz tatilinden rahatsız olanlar da kendini teselli edip kına yakabilir.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal