Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Missing user-rom

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında ogretmen58 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. ogretmen58

    ogretmen58 Site Gezgini

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    67
    Beğeni:
    0
    merhaba arkadaşlar.Laboratuvarda bilgisayarlar vestel marka.Bilgisayar açıldığı an donuyor.Biosa da giremiyorum.Missing user-rom :? hatası veriyor.Ne yapmalıyım(Kasayı açmadan)
     
  2. sadecik

    sadecik Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    Kardeş Format atmayı dene.En kesin çözüm budur.Normal şartlarda biosa girebilmen lazım ama giremiyorsan ve kasada bir koruma kartı mevcutsa bilgisayar açılırken sürekli home tuşuna bas.Şifre için 12345678 gir.Oradaki ayarları bi kurcala bakalım.Belki sürekli hard diskten açılsın diye bir seçenek vardır onu kaldır.Bildiklerim bunlar kolay gelsin...
     
  3. gizemkar

    gizemkar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    956
    Beğeni:
    2
    biosta first boot device bölümünü hdd yap harddisk seçili olmadığı icin öyle bir hata oluşur
     
  4. gizemkar

    gizemkar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    956
    Beğeni:
    2
    biosta first boot device bölümünü hdd yap harddisk seçili olmadığı icin öyle bir hata oluşur
     
  5. sadecik

    sadecik Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    Hocam zaten biosa girse problem yokda...
     
  6. breave21

    breave21 Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    missing user rom

    merhaba arkadaşlar. bende de missing user rom hatası çıkıyor. biosa girdim ama benim bios ta boot seçeneğinde advance kısmı yok. ilk seçeneği ide yapıyorum olmuyor diğerlerini de yapıyorum ama aynı hatayı veriyor. ben bilgisyarın içindeki kartı çıkarttım ve fıormatlayıp yükledim. sonra kartı taktım bu problem çıktı. açaba güvenlik kartını tanıtma gibi bir durum var mı? varsa nasıl yapılıyor anlatırsanız seviirim. iyi çalışmalar
     
  7. the_korsan

    the_korsan Site Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.911
    Beğeni:
    7
    missing user rom hatası güvenlik kartı olan bilgisayarlarda oluyor.
    kartı çıkardığınız zaman bios a giriş yapabilirsiniz.
    bios a girincede integrated pripheral settings diye bi alan var aradan ATA+Satayı aktif yapmanız lazım.
    güvenlik kartı kurulumu yaparkende kart programını kurduktan sonra bilgisayar kapanacaktır, bilgisayar kapanınca kartı takıp yeniden açarsınız.
    yine missing rom hatası verirsede kartı çıkarıp bios u ayarlar tekrar takarsınız sorun kalmaz
     
  8. processor

    processor Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    212
    Beğeni:
    0
    güvenlik kartını çıkardığınız an bu hata büyük bi ihtimalle gidecektir, yani kasayı açmanız gerekecek. Garanti de sorun olmuyor merak etmeyin...
     
  9. mumy81

    mumy81 Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    40
    Beğeni:
    0
    arkadaşlarında dediğini gibi güvenlik kartını çıkarınca sorun düzeliyor benimde başıma gelmişti kartı çıkarınca düzeldi.ben bu şekilde 5 -6 makinanın güvenlik kartını çıkardım fakat yerine takmadım odada masamda çekmecede duruyor.onları takmasam acaba bir sorun oluşurmu bana birisi gelip bunlar ne geziyor burda dermi.
     
  10. ickerya

    ickerya Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    111
    Beğeni:
    0
    Hocam kasayı açmadan bilgisayara bişey yapamazsın.Kasayı açacaksın güvenlik kartını sokup atacaksın sorunun hallolacak. Başka bir çaren yok.
     
  11. ergin_tastan

    ergin_tastan Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    419
    Beğeni:
    3
    Ama benim tavsiyem güvenlik kartının çıkarmadan önce ilk önce harddiskin bağlantısını sökün..Yoksa ekrana görüntü hiç gelmez..Deneyimle sabit
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal