Arkadaşlar, kendi geliştirdiğim kütüphane programı hakkında görüşlerinizi merak ediyorum. Dosya boyutu büyük olduğu için programın kendisini daha sonra link olarak paylaşacağım.
Ekli dosyalar
-
2.webp58.1 KB · Görüntüleme: 259 -
3.webp88.5 KB · Görüntüleme: 222 -
5.webp119.6 KB · Görüntüleme: 186 -
6.webp72.8 KB · Görüntüleme: 184 -
7.webp107.4 KB · Görüntüleme: 181 -
8.webp77.7 KB · Görüntüleme: 171 -
9.webp57 KB · Görüntüleme: 167 -
11.webp94.4 KB · Görüntüleme: 163 -
12.webp66.6 KB · Görüntüleme: 232
Son düzenleme:

