Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Hepsiburada.com

Konu, 'Her Telden' kısmında caisersoze tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. caisersoze

    caisersoze Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    96
    Beğeni:
    0
    Hepsiburada.com sitesinden almış olduğum malzeme siparişi bilgim olmadan iptal edidi. Sipariş miktarı 4900 TL olduğu için dekontu da geri almak sıkıntı oluşturacak. İşin en kötü tarafıda siparişi iptal etsek, para iadesi istesk bile her ay kredi kartına almadığımız ürünün bedelini, taksitini öödemek zorundayız. Her ay ödemeyi yaptıktan sonra parayı iade ediyorlar.

    Kendinize bir iyilik yapın hepsiburada.com dan uzak durun.
     
  2. Metehan

    Metehan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.367
    Beğeni:
    0
    Hayır hocam yok öyle bişey. Parnızı direk iade ediyorlar. Bende geçen hafta bişey iade ettim sipaiş iptali para kredi kartıma yansıdı.
     
  3. by.BaCTeRY

    by.BaCTeRY Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    114
    Beğeni:
    0
    bu aralar hepsiburadadan ne çok şikayet okuyorum..geçmiş olsun..uzak durmak lazım valla..
     
  4. repocket

    repocket Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    415
    Beğeni:
    2
    Hepsiburada aslında son bir yıldır üstündeki ölü toprağını atıyor.
    Bu arada kafalarına göre siparişi iptal etme yetkileri yok. Sözleşmede ürünü temin edilememesi gibi bir madde var, fakat onun içeriği temin etme imkanının olmaması ile alakalı. Örneğin orjinal bir yağlı boya tablosunun siz satın aldıktan sonra yanması gibi...

    Diğer yandan ödemeyi geri almada sorun yaşamazsınız. Taksit ise sadece ekstrenizde taksit miktarı çekilip yeniden eklenmiş gibi görünür. Limitinizde eksilme vb. olmaz hocam.
    Daha önce birkaç kez yaşadım bu durumu :wink:
     
  5. oyungezer

    oyungezer Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.449
    Beğeni:
    1
    Hocam paranız peşin geri yatırılır. Taksit taksit yatırılmaz. çekilen neyse aynen iade edilir.
     
  6. girdap08

    girdap08 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.231
    Beğeni:
    28
    KK ile taksitli ödeme yapılmışsa ve sipariş iptal edilmişse, ne yazık ki o ücret peşin ödenmiyor size.

    Her ay önce kartınızdan o ayın ücreti kesiliyor ardından o ayın veya bir önceki ayın (Ekstre ile sipariş iptak tarihi arasındaki süreye bağlı olarak) düzelteme taksiti kartınıza yatırılıyor. Sizin için değişen bir şey yok ama her ay ekstrede çekim/yatırım işlemlerini görmek can sıkıcı olabiliyor.
     
  7. dorian

    dorian Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    371
    Beğeni:
    6
    Tüketici mahkemesine başvurun hemen. Ben değil ama arkadaşım uğraştı bulunduğum yerde bi esnafla, Bırakın mağduriyetinin giderilmesini ütü bile hediye etmişti. Tüketici mahkemeleri bu konuda çok iyi çalışıyorlar.
     
  8. kaybil

    kaybil Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    18 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.023
    Beğeni:
    1
    bende daha önce iptal etmiştim taksitli aldığım için geri ödemeyide taksit taksit yapmışlardı size tek zararı kartınızın limiti uzun süre dolu kalacak..
     
  9. boteakif

    boteakif Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.787
    Beğeni:
    47
    Benim de böyle oldu...
     
  10. fatihkultukturkan

    fatihkultukturkan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.096
    Beğeni:
    25
    Demekki bu durum firma değilde sanki biraz kartla ilgili birşey. Bu taksitle veya peşin ödemesi yapılan arkadaşlar banka ve kartlarını söylerlerse durum daha açık ortaya çıkar bu ikilemde bir çözüm bulur gibi geliyor bana.
     
  11. hbasdereli

    hbasdereli Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.457
    Beğeni:
    0
    Hsbc Bankasının advantage kartında taksitli bir alışveriş yapılıp iade edildiğinde taksit taksit ödüyorlar başıma gelmişti..
     
  12. Metehan

    Metehan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.367
    Beğeni:
    0
    Hocam ben yıllardır hepsiburadadan alışveriş ypıyorum iptal ettiğimde oldu zaman zaman ama anında kartıma geçti. Taksitli almış olsam bile hepsi birden iade edildi. Puanla alışveriş ypatım geçen hafta iptal ettim malzeme eklemek için hem puanım hem param anında iade edildi. Kartla alakası yok peşin yatırılıyor paralarınız. Ayrıca hiçbir şekilde iptal etme yetkisi yok. sadece malzemeyi temin edemediğinde size soruyor isterseniz iptal ediyor istemezsenizde size başka bir ürün öneriyor.Bende duumlar hep böyle oldu
     
  13. erhnhtms

    erhnhtms Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    463
    Beğeni:
    2

    katılıyorum bende taksitle birşey alıp iptal ettim iadesi taksitle oluyor inanmayan varsa özelden mail adresini yollasın yoluyayım extreyi
     
  14. darkles

    darkles Site Gezgini

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    34
    Beğeni:
    0
    arkadaşım kredi kartı işlemlerinde iptal olursa eğer taksit tutarı her ay borç olarak gösterilip, ödemesi gerçekleştirilir. örneğin; her ay borç 100 tl ise ekstrende -100 ve +100 ibarelerini görüyorsun. kendi kendini sıfırlıyor yani...
     
  15. caisersoze

    caisersoze Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    96
    Beğeni:
    0
    Metehan arkadaşımız "yok öyşe bişey" demiş ama Hepsiburada.com dan hiçbir yetkiliye ulaşamıyorum. Ben 2005 yılından beri alışveriş yapıyorum ve gerekirse alışveriş listemi burada yayınlamaya hazırım. Bu ilk değil, sebepsiz yere siparişi iptal edip süründürmeye alıştılar. Kredi kartı ile yapılan alışverişleri lönk diye hesaba atmıyorlar. Siz her ay taksit ödemenizi yaptıktan sonra hesaba aktarılıyor. Arkadaşımızın bu yorumunu iyi niyetine yormaktan başka seçeneğim olmadığını ifaade etmek isterim.
     
  16. Metehan

    Metehan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.367
    Beğeni:
    0
    Hocam yok öyle derken onları savunma anlamında söylemedim kesinliklede bana hiç rastlamadı . en son geçen hafta sipraiş iptali yaptım 2 günde paramı iade ettiler. kredi kartına taksitle almıştım direk iade ettiler. ama şöyle oluyor atıyorum 10 taksit aldınız bir taksitiniz 100tl banka sizden 100tl çekiyor aynı günde hepsiburada -100 ödeme görünüyor ekstrenizde bu şekilde görünüyor. nakit alımlarda para iadesi direk yapılıyor..
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal