Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

Fotokopi Makinesi Tavsiyesi Alabilir miyiz?

Konu, 'Pc Notebook ve Çevre Birimleri' kısmında ed1903 tarafından paylaşıldı.


  1. ed1903

    ed1903 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    227
    Beğeni:
    4
    Merhaba arkadaşlar.
    Fatih Projesi kapsamında okulumuzda (köy ortaokulu) Kyocera FS-3040 MFP a4 yazıcı mevcut.
    Bu cihaz idari işler için kullanılıyor (aslında öğretmen arkadaşlar daha çok faydalanıyor :) )
    Sağolsun idaremiz bizim daha rahat çalışmamız için öğretmenler odasına benzer bir makine almak istiyor ve doğal olarak piyasa araştırması bana düştü. Sizlerin almış olduğu, kullanımında performans/fiyat olarak memnun kaldığı (fiyatı mümkünse 4000 - 5000 gibi çok abartı olmasın) cihazlar var mı, varsa bunları paylaşabilir misiniz?
    Herkese şimdiden teşekkür ederim.

    Not: Bir adet te lazer yazıcı düşünülüyor BT sınıfında kullanılmak üzere. Dolum sorunu olmayan f/p olarak iyi diyebileceğiniz tavsiyeler de kabul edilir :)

    Mesela şu ürün nasıldır, bu siteden alışveriş yapan oldu mu, memnun mu?

    http://www.bitmeyenkartus.com.tr/BROTHE ... 17273.html
     
  2. neontester

    neontester Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2013
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    52
    ricoh mp2501 aldı bizim okul ama memnun kalmadık. sürekli kağıt sıkıştırma sorunu verdi. en sonunda müdür iade etti.

    kyocera taskalfa 221 var okulda eski makina ama hala taş gibi çalışıyo.

    Genel olaraksa çift yönlü çekimde kağıdı koyduğumuz yer sorun çıkarıyo fotokopilerde.
     
  3. bidene

    bidene Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.478
    Beğeni:
    90
    kyocera fs3040mfp
    bu makina efsanedir hocam
    Toneri ben kendim dolduruyorum. Cok saglam kolay kolay ariza vermez.
    Mikato olarakta geciyor
     
  4. seferzafer

    seferzafer Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Şubat 2007
    Mesajlar:
    935
    Beğeni:
    0
    :+1:
     
  5. ed1903

    ed1903 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    227
    Beğeni:
    4
    Kyocera fs3040 tan ben de çok memnunum şahsen. Ancak almaya kalksak yaklaşık ne kadar bi maliyeti olur bize netten baktım ama fiyat bulamadım pek. Firmalarla telefonla veya yüzyüze görüşmek lazım anlaşılan. Bu ürüne ne alternatifleriniz var mıdır acaba?
     
  6. bidene

    bidene Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.478
    Beğeni:
    90
    hocam ben 2-3 ay önce n11 de görmüştüm 10 adet vardı kapış kapış gitmiş. fiyatı 2.750 tl idi.
    bu fiyata bulursanız kaçırmayın
     
  7. ed1903

    ed1903 Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    227
    Beğeni:
    4
    baktım ama göremedim tekrar bir araştırma yapayım. özellikleri falan çok kullanışlı ağdan tarama, yazdırma, çift taraflı baskı vs. belirttiğiniz fiyat ta iyi gibi hakkaten.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal