Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

flash ta buton sorunu?

Konu, 'Genel Programlar ve Yazılımlar' kısmında melanik tarafından paylaşıldı.


  1. melanik

    melanik Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    284
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar flashta anket hazırlamak istiyorum.componentslerdeki butona tıklandığında ikinci framede "anketiniz başarıyla tamamlanmıştır" gibi bişey yazsın istiyorum.ama compenents teki butona bu özelliği veremedim.yardımcı olabilecek var mı?
     
  2. melanik

    melanik Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    284
    Beğeni:
    0
    gncllllllllllllllllllll :?:
     
  3. alfa-turk

    alfa-turk Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.876
    Beğeni:
    0
    fla gönder bi bakalım
     
  4. melanik

    melanik Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    284
    Beğeni:
    0
    melesa basit bi örnek.burada gönder üzerine tıklarığımda ikinci keyframe e gitsin. ya normalde kendin buton yapsan oluyo.ama ben components teki butonla yapmak istiyorum?
     

    Ekli Dosyalar:

  5. melanik

    melanik Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    284
    Beğeni:
    0
    gncllllllllllllll :?:
     
  6. melanik

    melanik Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    284
    Beğeni:
    0
    ya arkadaşlar yokmu hiç bilen? :cry:
     
  7. melanik

    melanik Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    284
    Beğeni:
    0
    hocam valla flash 6 da denedim olmuyo ya :cry: :cry:
     
  8. denizlerb

    denizlerb Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.741
    Beğeni:
    6
    butona komut yazacaksın:
    on (release) {_root.gotoAndStop(2);
    }
     

    Ekli Dosyalar:

  9. melanik

    melanik Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    284
    Beğeni:
    0
    hocam ya süpersin.Allah razı olsun.çoooookkkkkkk teşekkkürler. :+1: :alkis: :alkis: :alkis:
     
  10. melanik

    melanik Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    284
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar şimdi yeni bi soru. bu form nesnelerini ikinci framede ekrana yazdırmak için ne yapmalıyız?? çok acilll yardımm :?:
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal