faz3 arçelik ops cihaza pardus kurulum hatası

Kodla Büyü
Mesajlar
2
Faz 3 Arçelik bu cihaza güncel İSO dosyası ile Pardus 23.4 kurulmak istendiğinde bir noktada sürekli reset atıyor ((((işlemcileri saymaya başladıktan sonra))))) diğer Pardus sürümleri de kurulamıyor bu işlemi tahtada yaptığımızda kurulumda hiçbir sıkıntı yok tahta dışında Ops kontrol kartıyla işletim sistemi kurmak istediğimizde ya da kurulu bir işletim sistemini açmak istediğimizde sürekli reset atıyor Bununla ilgili Fikri olan varsa paylaşırsa çok sevinirim ilk önce akla dokunmatik kurulum esnasında dokunmatik chip ini kontrol ettiği geliyor ancak ofs kontrol kartının üzerine dokunmatik çipini taşıyan bir USB takıldığında da aynı hatayı veriyor sanırım Arçelik'in ya da Tübitak'ın parduslarda koyduğu bir kısıtlama bu tahta Okul dışında formatlanamazsın ya da kullanılamazsın diye açılmayan tahtayı okulun atölyesinde tamir ettikten sonra her seferinde format atmak için sınıfa çıkmam gerekiyor Bu kısıtlamayı nasıl kaldırabilirim Fikri olan varsa paylaşırsa çok sevinirim Kolay gelsin
 
en sıkıntılı tahtalar arçelik ya hiç sevemedim gitti usb GPT değil mi hocam bnde mbr de hiç başlamamıştı
 
Perşembe günü 2 kişi başka okuldaki 36 arçelik tahtaya kurulum yaptık. Hiç ikiletmeden kurdu. Kendi okulumda da şükür faz1 18 tane, faz2 4 tane, faz3 4 tane olmak üzere 26 tahtaya kurdum onlar da aynı şekilde kuruldu ve 1 aydır çalışıyor şimdilik. Ventoy ile uefi modda kurdum hepsini.
 
Perşembe günü 2 kişi başka okuldaki 36 arçelik tahtaya kurulum yaptık. Hiç ikiletmeden kurdu. Kendi okulumda da şükür faz1 18 tane, faz2 4 tane, faz3 4 tane olmak üzere 26 tahtaya kurdum onlar da aynı şekilde kuruldu ve 1 aydır çalışıyor şimdilik. Ventoy ile uefi modda kurdum hepsini.
Hangi imajı kullandınız Arçelik tahtalarda
 
Perşembe günü 2 kişi başka okuldaki 36 arçelik tahtaya kurulum yaptık. Hiç ikiletmeden kurdu. Kendi okulumda da şükür faz1 18 tane, faz2 4 tane, faz3 4 tane olmak üzere 26 tahtaya kurdum onlar da aynı şekilde kuruldu ve 1 aydır çalışıyor şimdilik. Ventoy ile uefi modda kurdum hepsini.
Hasari V5 ve V6 ile 43 tahtaya kendim kurdum. 3 tahta onlar da HDD arızalı imiş. Windows bile kurulamıyor. Hiç bir sıkıntı çıkarmadılar maşallah
 
Faz 3 Arçelik bu cihaza güncel İSO dosyası ile Pardus 23.4 kurulmak istendiğinde bir noktada sürekli reset atıyor ((((işlemcileri saymaya başladıktan sonra))))) diğer Pardus sürümleri de kurulamıyor bu işlemi tahtada yaptığımızda kurulumda hiçbir sıkıntı yok tahta dışında Ops kontrol kartıyla işletim sistemi kurmak istediğimizde ya da kurulu bir işletim sistemini açmak istediğimizde sürekli reset atıyor Bununla ilgili Fikri olan varsa paylaşırsa çok sevinirim ilk önce akla dokunmatik kurulum esnasında dokunmatik chip ini kontrol ettiği geliyor ancak ofs kontrol kartının üzerine dokunmatik çipini taşıyan bir USB takıldığında da aynı hatayı veriyor sanırım Arçelik'in ya da Tübitak'ın parduslarda koyduğu bir kısıtlama bu tahta Okul dışında formatlanamazsın ya da kullanılamazsın diye açılmayan tahtayı okulun atölyesinde tamir ettikten sonra her seferinde format atmak için sınıfa çıkmam gerekiyor Bu kısıtlamayı nasıl kaldırabilirim Fikri olan varsa paylaşırsa çok sevinirim Kolay gelsin
Hocam bir tane NVMe takılabilir USB kutusu alın. OPS'den NVMe söküp ona takarak imaj yükleyin, OPS'ye tekrar takın. Fiyatı sanırım 500-600₺ civarıdır. Ya da Nvme portu olan masaüstü bir bilgisayar ile de yapabilirsin.
 
Hasari V5 ve V6 ile 43 tahtaya kendim kurdum. 3 tahta onlar da HDD arızalı imiş. Windows bile kurulamıyor. Hiç bir sıkıntı çıkarmadılar maşallah
Maşallah. Hasari hocamın emeğini asla hiç saymam. Ben kendi okulum için kendi ayarımı yapıyorum o sebeple ne imaj kurarsam kurayım aynı uğraşacağım için normal kurulum yaptım.

Kuruyorum, ahenk kayıt, güncelleme, kullanıcı şifresi değiştir, öğretmen kullanıcısını otomatik giriş yap, okular kur.Benim okul için gerekli ayarım bu kadar.
 
ilksms
Geri
Üst