EBA'da gönderilen çalışmaları, bakmadan %100 tamamlıyorlar.

Kodla Büyü
Yani imkan olunca öğretmenler de otomatik video oynatma vs peşine düşüyor. İnsanoğlu her yaşta aynı demek. Öbadaki sistemi Eba ya da getirsinler. Etik konusunda tüm ülkede tüm alanlarda sıkıntılıyız.
 
ilksms
Geri
Üst