EŞBAŞKAN -2-

Kodla Büyü

aykutgultekin

Aktif Üye
Mesajlar
224
EŞBAŞKAN -2-

Ne ciğer varmış meğer, kilosu kaç kuruşsa,
Sıfır terörle geldi, Şimdi bak işte “USTA”,
üçyüz şehit, üç ayda , bu millet artık yasta,
PKK başkan seçse, bundan kötü olmazdı,
Eşbaşkan, imralıdan daha da beter azdı.


İmralıdaki köpek! Bunu biz biliyoruz,
Düşmanım! diyor adam, beraber görüyoruz,
Eşbaşkan, ondan beter, yalandan ölüyoruz,
Yine adam görünüp, üç beş kelam edecek,
Bu millet yazık, bunu yine yiyecek.


Önce biten terörü hortlat, yatağından uyandır,
Sırtını kaşı biraz, müsteşarla onandır,
Terörle savaşanı, düşman göster ve kandır,
Eşbaşkan, yine çok sert tedbir diyecek,
Sonra geçip köşeye bize kıs kıs gülecek.


Bu kadar ruhsuz musun? Yoksa kör mü? cahil mi?
Görmüyor musun EŞBAŞKAN: müttefik mi? Hain mi?
Yirmidört şehit verdin, bunlar senin değil mi?
Sahip çık şehidine, Eşbaşkana inanma…
Çarp suratına artık, bu oyuna aldanma!!!



Aykut Yakup Gültekin




EŞBAŞKAN

Eskiden bıçak vardı, kemiğe dayanırdı,
Milletin adı vardı, herkes öyle tanırdı,
Kürdü, lazı, çerkezi, el ele yol alırdı,
Eşbaşkan, emir aldı, mozaik dedi bize,
Yandaşları, el attı, düşürdü bizi bize...

Din, dedi, utanmadan yalanına bakmadan,
Amerika emretti, Kardeşim Esad falan,
Dinlemedi Kaddafi, mısır, yemen ve lübnan,
Eşbaşkan müslümana laiklik gerek dedi,
Sonra döndü NATO ya kaç gemi verek dedi...

1 ayda 90 şehit, susuyor tüm yandaşlar,
Eğer gözü olsaydı ağlardı belki taşlar,
12 öğretmeni, okuldan aldı puştlar,
Eşbaşkan, canım acır, ciğerim yandı dedi,
Bu millet bu yalanı, yine sessizce yedi...

Yarın yine çıkacak, her bedele hazırız,
Hazmedecek bu millet, biz bunun için varız,
PKK görevini yapıyor, alkışlarız,
Eşbaşkan yine bize binbir yalan düzecek,
Geldiğimiz bu nokta yine bizi üzecek...

Uyan artık milletim azıcık aç gözünü,
Gör maske ardındaki o yalancı yüzünü,
PKK eş başkanın, bize barış çözümü,
VUR ARTIK, SURATINA YALANI DOLANINI,
İNCİTME, BU VATANI EMANET BIRAKANI...

Aykut Yakup Gültekin
 
Bu ülkede terör PKK eliyle, ancak birşeylerden rahatsızlık duyduklarında hortlar ki rahatsızlık duyacakları işler yapılıyor şu anda.
"Önce biten terörü hortlat, yatağından uyandır," mısrasına ithafen ne kadarda haklısınız.Hiç şehidin verilmediği, birisinin asılması için evet denemeyen çekimser oyların verildiği dönemlerde yani güllük gülistanlık dönemlerde PKK da bu işten vazgeçelim demiş, rahatça güçlenememişti.
 
Ülkede terörün artması, ortalığın karışıp vatandaşın huzurunun kaçması hiçbir yönetimin işine gelmezki. Başbakanın terörü hortlatması çok ters bir mantık bence. Kaldı ki iktidar partisi terörle oy almıyor. Terörden beslenen kim? kimin işne yarıyor? ona bakmak lazım.
 
Eşbaşkanlık vazifesini yerine getirmek için teröre göz yumuyor... İki şiiride okuyp anlamadıysanız. bir terslik var...
 
25 Ekim 1985-Hakkâri-Serin Karakolu: 9 şehit
4 Ağustos 1991-Şemdinli-Samanlı Karakolu: 10 er şehit, 7 er kaçırıldı, toplam 9 yaralı
10 Eylül 1991-Hakkâri-Çobanpınar karakolu: 6 şehit
7 Ekim 1991-Hakkâri-Taşlıtepe karakolu: 11 şehit
25 Ekim 1991-Çukurca'ya bağlı Çınarlı ve Çayırlı köylerindeki jandarma karakollarına 500 kişilik grupla saldırı: 17 er şehit
25 Aralık 1991-Şırnak-Dereler bölgesinde jandarma komando birliğine 250 kişilik grupla saldırı: 2 asteğmen, 1 astsubay, 6 er şehit
15 Mayıs 1992-Şırnak-Taşdelen karakolu 600 kişilik grupla baskın: 27 er şehit, 40 terörist ölü
26 Mayıs 1992-Hakkâri-Üzümlü karakolu: 15 şehit
22 Haziran 1992-Hakkâri-Perihan karakolu: 6 şehit
30 Haziran 1992-Şırnak-Betonpınar karakolu: 8 er şehit, 3 er kaçırıldı
20 Temmuz 1992-Hakkâri-Sivritepe karakolu: 10 şehit
10 ağustos 1992-Siirt-Eruh-Dikboğaz karakolu: 6 er şehit, 9 er yaralı
17 ağustos 1992-Diyarbakır-Tuzla karakolu: 7 er şehit
24 ağustos 1992-Şırnak-Milli karakolu: 3 er şehit
30 ağustos 1992-Şemdinli-Alan karakolu: 20 er şehit
13 Eylül 1992-Şemdinli-Aktütün karakolu: 25 şehit
29 Eylül 1992-Şemdinli-Derecik karakolu: 28 şehit
29 Eylül 1992-Şırnak-Ortaköy karakolu: 4 er şehit
2 Temmuz 1993-Şırnak-Çelik karakolu: 16 er şehit
22 Temmuz 1993-Hakkâri-Kısıklı karakolu: 5 şehit
1 ağustos 1993-Hakkâri-serbest karakolu: 10 şehit
10 ağustos 1993-Bingöl-Sancak karakolu: 1 astsubay, 2 er şehit
23 ağustos 1993-Iğdır-Sultantopu karakoluna 200 kişilik grupla baskın: 14 er şehit, 4 er kaçırıldı
25 Eylül 1993- Van-Kanalga karakolu: 12 şehit
23 Ekim 1993-Hakkâri-Kavaklı karakolu: 8 şehit
19 Kasım 1993-Hakkâri-Pirinçeken karakolu: 10 şehit
12 Aralık 1993-Hakkâri-Üzümlü karakolu :7 şehit
29 Aralık 1993-Siirt-Okçular karakolu : 1 astsubay, 4 er şehit
13 ağustos 1994-Hakkâri-Ördekli karakolu :5 şehit
11 Eylül 1994-Hakkâri-Çağlayan karakolu:2 şehit
15 Haziran 1995-Şemdinli-Ortaklar karakolu : 15 şehit
4 Haziran 2007-Tunceli-Pülümür Kocatepe karakolu baskını: 7 şehit
21 Ekim 2007-PKK köprüyü havaya uçurdu, askerlere bomba ve roketatarlarla saldırdı: 12 şehit
10 Mayıs 2008-Aktütün Jandarma Sınır Karakolu'na PKK'lı grup saldırdı: 6 şehit


Kaynak : http://www.internethaber.com/iste-pkkni ... z1bDVmkDv2

1985 ten bu yana karakol baskınları
 
daha savunmaya devam edenler pes doğrusu bakalım ne politika ile kandıracak bu defa sizi nelerle örtecek bu durumun üzerini hepsini unutturdu size bunu da unutturur veya siz çoktan unuttunuz bile
 
zencefil58' Alıntı:
25 Ekim 1985-Hakkâri-Serin Karakolu: 9 şehit
4 Ağustos 1991-Şemdinli-Samanlı Karakolu: 10 er şehit, 7 er kaçırıldı, toplam 9 yaralı
10 Eylül 1991-Hakkâri-Çobanpınar karakolu: 6 şehit
7 Ekim 1991-Hakkâri-Taşlıtepe karakolu: 11 şehit
25 Ekim 1991-Çukurca'ya bağlı Çınarlı ve Çayırlı köylerindeki jandarma karakollarına 500 kişilik grupla saldırı: 17 er şehit
25 Aralık 1991-Şırnak-Dereler bölgesinde jandarma komando birliğine 250 kişilik grupla saldırı: 2 asteğmen, 1 astsubay, 6 er şehit
15 Mayıs 1992-Şırnak-Taşdelen karakolu 600 kişilik grupla baskın: 27 er şehit, 40 terörist ölü
26 Mayıs 1992-Hakkâri-Üzümlü karakolu: 15 şehit
22 Haziran 1992-Hakkâri-Perihan karakolu: 6 şehit
30 Haziran 1992-Şırnak-Betonpınar karakolu: 8 er şehit, 3 er kaçırıldı
20 Temmuz 1992-Hakkâri-Sivritepe karakolu: 10 şehit
10 ağustos 1992-Siirt-Eruh-Dikboğaz karakolu: 6 er şehit, 9 er yaralı
17 ağustos 1992-Diyarbakır-Tuzla karakolu: 7 er şehit
24 ağustos 1992-Şırnak-Milli karakolu: 3 er şehit
30 ağustos 1992-Şemdinli-Alan karakolu: 20 er şehit
13 Eylül 1992-Şemdinli-Aktütün karakolu: 25 şehit
29 Eylül 1992-Şemdinli-Derecik karakolu: 28 şehit
29 Eylül 1992-Şırnak-Ortaköy karakolu: 4 er şehit
2 Temmuz 1993-Şırnak-Çelik karakolu: 16 er şehit
22 Temmuz 1993-Hakkâri-Kısıklı karakolu: 5 şehit
1 ağustos 1993-Hakkâri-serbest karakolu: 10 şehit
10 ağustos 1993-Bingöl-Sancak karakolu: 1 astsubay, 2 er şehit
23 ağustos 1993-Iğdır-Sultantopu karakoluna 200 kişilik grupla baskın: 14 er şehit, 4 er kaçırıldı
25 Eylül 1993- Van-Kanalga karakolu: 12 şehit
23 Ekim 1993-Hakkâri-Kavaklı karakolu: 8 şehit
19 Kasım 1993-Hakkâri-Pirinçeken karakolu: 10 şehit
12 Aralık 1993-Hakkâri-Üzümlü karakolu :7 şehit
29 Aralık 1993-Siirt-Okçular karakolu : 1 astsubay, 4 er şehit
13 ağustos 1994-Hakkâri-Ördekli karakolu :5 şehit
11 Eylül 1994-Hakkâri-Çağlayan karakolu:2 şehit
15 Haziran 1995-Şemdinli-Ortaklar karakolu : 15 şehit
4 Haziran 2007-Tunceli-Pülümür Kocatepe karakolu baskını: 7 şehit
21 Ekim 2007-PKK köprüyü havaya uçurdu, askerlere bomba ve roketatarlarla saldırdı: 12 şehit
10 Mayıs 2008-Aktütün Jandarma Sınır Karakolu'na PKK'lı grup saldırdı: 6 şehit


Kaynak : http://www.internethaber.com/iste-pkkni ... z1bDVmkDv2

1985 ten bu yana karakol baskınları

inşallah bir gün biter. :cry:
 
Bu ülkede zaten büyük bir kısım birçok şeyi anlamaz. Birşeyleri anlayabilmek kalanların tekelindedir.

Alıntıdır:
“Bu insanları hödükleştirdiniz, beyinsizleştirdiniz, omurgasızlaştırdınız, bu insanları tebaa yaptınız, cariye yaptınız, köle yaptınız, bir makarnaya muhtaç yaptınız. Şimdi de bu insanlardan, bu böcekvari insanlardan aldığınız oylarla övünüyorsunuz.”
 
aradaugrarim' Alıntı:
Bu ülkede terör PKK eliyle, ancak birşeylerden rahatsızlık duyduklarında hortlar ki rahatsızlık duyacakları işler yapılıyor şu anda.
"Önce biten terörü hortlat, yatağından uyandır," mısrasına ithafen ne kadarda haklısınız.Hiç şehidin verilmediği, birisinin asılması için evet denemeyen çekimser oyların verildiği dönemlerde yani güllük gülistanlık dönemlerde PKK da bu işten vazgeçelim demiş, rahatça güçlenememişti.

şimdi pkk için güllük gülistanlık bi durum olmadı yani???????????????
 
Birileri hemen kendine yontmuş saldırıları. Yok pkk çok rahatsızmış da, köşeye sıkışmış da. Çocuk mu kandırıyorsunuz?
 
şu aşamada birbirimize saldırmanın faydası yok

acımız taze

kenetlenme zamanı

biraz zaman geçsin bence eleştiri suçlama ne yapacaksanız
 
Serkan: Pkk, AKP ve yandaşları birlik olup 9 yıldır bu ülkeye saldıryor zaten, artık susmayı hazmedemiyorum. Gözümde, bir AKP li ile bir PKK lının farkı kalmayacak neredeyse, çünkü 9 yıldır göz göre göre, bile bile bu noktaya getirildik... Susmayı becerebilseydim, kahrımdan ölürdüm....
Selamlar...
 
aradaugrarim' Alıntı:
Bu ülkede terör PKK eliyle, ancak birşeylerden rahatsızlık duyduklarında hortlar ki rahatsızlık duyacakları işler yapılıyor şu anda.
"Önce biten terörü hortlat, yatağından uyandır," mısrasına ithafen ne kadarda haklısınız.Hiç şehidin verilmediği, birisinin asılması için evet denemeyen çekimser oyların verildiği dönemlerde yani güllük gülistanlık dönemlerde PKK da bu işten vazgeçelim demiş, rahatça güçlenememişti.
:alkis: :alkis: :alkis:
 
aradaugrarim' Alıntı:
Bu ülkede zaten büyük bir kısım birçok şeyi anlamaz. Birşeyleri anlayabilmek kalanların tekelindedir.

Alıntıdır:
“Bu insanları hödükleştirdiniz, beyinsizleştirdiniz, omurgasızlaştırdınız, bu insanları tebaa yaptınız, cariye yaptınız, köle yaptınız, bir makarnaya muhtaç yaptınız. Şimdi de bu insanlardan, bu böcekvari insanlardan aldığınız oylarla övünüyorsunuz.”

Alıntı çok vahim. Türk milletine böylesine hiç haketmediği şekilde, insafsızca en çok hakaret eden adamlar, ülkücü kardeşlerimizden çıkıyor malesef:(
 
Söylediğinize katılmıyorum, üzgünüm. Yukarda alıntı yaptığınız cümle şık değil doğru, ama unutmayınki gerçekten kandırılıarak yönetiliyoruz... eğer biraz hafızanız güçlüyse şöyle biraz geçmişe yolculuk yapın... ıraktaki kırmızı çizgilerden, Haburdaki gösterilerden, Zanaları, dicleri serbest bırakıp mecliste yemek verip onurlandırmalardan, pkk ile Oslo da pazarlıklar yapmalardan hala ders çıkaramayanlara, ne denirse siz söyleyin o zaman.... Çünkü benim aklıma güzel sözcükler gelmiyor...
 
aykutgultekin' Alıntı:
Eşbaşkanlık vazifesini yerine getirmek için teröre göz yumuyor... İki şiiride okuyp anlamadıysanız. bir terslik var...
aykutgultekin' Alıntı:
Serkan: Pkk, AKP ve yandaşları birlik olup 9 yıldır bu ülkeye saldıryor zaten, artık susmayı hazmedemiyorum. Gözümde, bir AKP li ile bir PKK lının farkı kalmayacak neredeyse, çünkü 9 yıldır göz göre göre, bile bile bu noktaya getirildik... Susmayı becerebilseydim, kahrımdan ölürdüm....
Selamlar...

Sorunu, yaşadığımız tarihi anlamaktan çok sizin gibi düşünmeyenlerin görüşlerini kabul etmemeye çekiyorsunuz. Sizin yaptığınız benimde karşı çıktığım bu. Serkan'a yazdıklarınız buna örnek değil mi? Ben bu düşünceleri nasıl hazmedeyim peki. Benden senin gibi bakmamı isterken, sen niye benim gibi bakmayı hazmedemiyorsun?

Sizin gibi düşünmeyenlerin verdiğimiz şehitler için acı duymadığını, mutlu olduklarını mı zannediyorsunuz?

Ben kendimi,kendi düşüncelerimi savunuyorum. AKP yönetimi, başbakan, şu veya bu çıkar savunur kendini. Bana ne!

serkanholep' Alıntı:
şu aşamada birbirimize saldırmanın faydası yok

acımız taze

kenetlenme zamanı

biraz zaman geçsin bence eleştiri suçlama ne yapacaksanız
Allah(C.C.) şehidlerimize rahmet eylesin, ailelerine sabır versin.
 
aykutgultekin' Alıntı:
EŞBAŞKAN -2-



Önce biten terörü hortlat, yatağından uyandır,
Sırtını kaşı biraz, müsteşarla onandır,
Terörle savaşanı, düşman göster ve kandır,
Eşbaşkan, yine çok sert tedbir diyecek,
Sonra geçip köşeye bize kıs kıs gülecek.


Aykut Yakup Gültekin

önceki senelerde terörle savaşanlardan kimler düşman gösterildi? ergenokon sanıklarımı? hani şu heronları düşüren, askerlerimizin gideceği yere mayın döşettiren, pkkya konteynerlarla silah yollayan şefer yoksunu insanlar mı?

verilen şehitlerden dolayı yüreği burkulmayan hiç bir Türk evladı yok burada... Asıl üzen mesele şehitlerimizin kanlarını siyasi hesaplarda kullanmaktır. Bırakın başbakan şöyle, muhalefet böyle işlerini... hepsi birbirinin aynısı. rte den önce yok muydu terör bu ülkede... yakaladıklarını beslersen, destekçilerine hoşgörü gösterirsen böyle olur. Allah{cc} hayat kılavuzumuz olan kur'anda bunların cezasını bildirmiş bize... Terör olaylarına karışanları öldüreceksin, destekleyenlerin kol-bacaklarını çaprazlama keseceksin... Tek çözümü bu... meclistekilerden başlayacaksın budamaya...
 
Düşüncelerinize saygı duyuyorum. Fakat unutmayın sizin düşündüğünüz gibi oluyor zaten 9 yıldır ve geldiğimiz nokta ortada...
Siz kendi düşüncelerinizin sorumluluğunu ve vebalini, ben de kendi düşüncelerimin sorumluluğunu ve vebalini taşıyorum, taşıyacağım... ve geçen 9 yıl nasıl birçok yanlışı ve doğruyu ortaya çıkardıysa, önümüzdeki yıllar da hain i , gaflettekini, uyuyanı, uyananı, uyaranı, uyandıranı, seyredeni, ses çıkaranı, bağıranı, şiir yazanı ile gerçeği gösterecektir... Dilerim bu gerçek sizin düşlediğiniz gibi olur, dilerim gelecek sizin hayal ettiğiniz gibi olur, fakat dokuz yıldır uğrunda kandırıldığımız demokrasi ve geleceğin bugün artık gelmiş halini ben ve benim gibi düşünenler hiç beğenmedik. Eğer siz beğeniyorsanız bu sizin tercihinizdir. Kabul edersiniz veya etmezsiniz ama gerçekleri görmeniz gerekir, Eşbaşkan olduğunu bu mecliste söyleyen bir insan, Bu projenin Türkiye de dahil 23 ülkenin sınırlarının ve rejimlerinin değişmesine dayandığını söyleyen A.B.D. (hem de 2002 yılında söyledi yeni değil, gizli değil aratırsanız bulursunuz newsweek teki makalesini dönemin ABD dışişleri bakanının). Bu tarihten sonra iktidara gelen bir parti, bu görevin verildiğini ve kabul ettiklerini söyleyen bir başbakan ve ortadoğunun durumu... Bunlarda yorum yok. Bunlar olan olaylar. tüm bunlar ışığında ne kadar reddetmeye çalışsanız da sıfır terörle iktidara gelmiş bir hükümet ve gelinen nokta ortada....
DAHA DA BİRŞEY SÖYLEMEYECEĞİM....
Şiir yazdım, şiirimde fikrimi ve duygularımı izah etmeye çalıştım... Selametle...
 
aykutgultekin' Alıntı:
Serkan: Pkk, AKP ve yandaşları birlik olup 9 yıldır bu ülkeye saldıryor zaten, artık susmayı hazmedemiyorum. Gözümde, bir AKP li ile bir PKK lının farkı kalmayacak neredeyse, çünkü 9 yıldır göz göre göre, bile bile bu noktaya getirildik... Susmayı becerebilseydim, kahrımdan ölürdüm....
Selamlar...

Selamın lanetlilere olsun, nifaktan beslenen sülük !
 
Srebrenitsa' Alıntı:
Birileri hemen kendine yontmuş saldırıları. Yok pkk çok rahatsızmış da, köşeye sıkışmış da. Çocuk mu kandırıyorsunuz?

ADAMLAR OKADA KÖŞEYE SIKISMIKİ... GELİP İL BASIYOR... TUGAYA SALDIRIYTOR KARAKOLLARA SALDIYOR VE HESPSİNİ AYNI ADNA YAPIYOR..ÇOK İYİ SIKSITIRMISIZ KÖŞEYE...

KÖŞEYE SIKSITIRDIYSAN BAŞINI EZECEKSİN ARKADAS...YILANIN KUYRUGUYLA OYNAMAYA DEGMEZ... BAŞINI EZMEK LAZIM...
 
19 Ekim 2009, Tayyip ERDOĞAN: “Türkiye’de iyi, güzel şeyler oluyor. Umut verici gelişmeler oluyor. Bildiğiniz gibi 34 kişi sınırı geçti. Bunu son derece olumlu ve sevindirici bir gelişme olarak gördüğümü ifade etmek istiyorum”
 
Ottomania ağzını topla, edebin varsa edebini takın, önce insan gibi konuşmayı öğren, sonra haysiyetsiz laflar et. Sülük, yıllardır bu ülkenin sırtından beslenen sen ve senin gibilerdir, bu milletin gözünü boyayıp kandırıp keselerini dolduranlardır, gemicikler alanlardır, beslendiğiniz kaynağa küfür etmekte ancak sana ve senin gibi asalaklara yakışır... Haddini bil, ağzını topla...
 
ottomania' Alıntı:
aykutgultekin' Alıntı:
Serkan: Pkk, AKP ve yandaşları birlik olup 9 yıldır bu ülkeye saldıryor zaten, artık susmayı hazmedemiyorum. Gözümde, bir AKP li ile bir PKK lının farkı kalmayacak neredeyse, çünkü 9 yıldır göz göre göre, bile bile bu noktaya getirildik... Susmayı becerebilseydim, kahrımdan ölürdüm....
Selamlar...

Selamın lanetlilere olsun, nifaktan beslenen sülük !

müslüman olduğunu düşünüyorum ottomania,
araştır bakalım islamiyette lanetli diye bir şey var mı?
 
Araştırmak, sorgulamak, düşünmek, idrak etmek, tefekkür etmek... Bunlar Mümin vasıflarıdır hocam, Bunlardan yoksun olanlar ancak böylesine saldırgan olurlar... Pkk ile pazarlık yapan, İmralıdaki köpeğe sayın diyen, canım diyen, yücelten, Örgüt ağzıyla örgütle Oslo da anlaşma imzalayan, AK P hükümetidir ve bende bu hükümetin PKK dan bu icraatları ile farkı kalmadığını, zaten onların istediklerini kabul etme eğiliminde olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle de bu gidişle PKK ile AKP nin farkı kalmayacak neredeyse dedim hepsi bu... Eğer yanlış düşündüğümü düşünüyorsanız, kendi fikirlerinizi insan gibi söylersiniz... Ama yapamamış işte adam baksana... Neyse boşver uğraştığına değmez bu tipler umaykut hocam... Saygılar...
 
bu noktaya gelinmesinde ülkeyi yönetenlerin suçu yoktur diyen ya beyinsizdir ya kördür.

neyi, kimin için savunuyorsunuz?
 
aykut kardeşim söylediklerinde haklı olabilirsin

katıldığım noktalar var bir akp oy vereni olarak

ama inan bana şu an ne chp ne mhp oy vereni benim için farketmez

parti çığırtkanlığını bırakıp türk insanı olarak birleşme zamandır

akp ye destek değil

muhalefet de değil.

biz bir ve bütün olduğumuzu yurt içindeki düşmanlara da, % 50 veya % bilmem kaç oy alanlara da göstermeliyiz.

chp lisi mhp lisi akp lisi farketmez diyorum tekrar

bu nokta da vatandaş olarak birleşmeli parti adı kullanmamalıyız

Allah bu ülkenin başına bela olan herkesi ıslah etsin inşallah
 
Geri
Üst