Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

dreamweaver da test sunucusuna bağlanma sorunu

Konu, 'Ders Kitapları, Etkinlikler, Sunumlar, Materyaller' kısmında maviekran tarafından paylaşıldı.


  1. maviekran

    maviekran Site Gezgini

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    merhaba arkadaşlar, web tasarımı ve programlama dersinde Web Tasarım Editörü Ile Veri Tabanı İşlemleri modülünde veritabanı bağlantısı yapıyorum fakat veri- kayıt seti oluştırmaya kalkınca test sunucusuna bağlanmıyor, ııs ayarlarını açtım, dosya izinlerini kontrol ettim, sorunu çözemedim, öğrenci bilgisayarlarında bağlanıyoruz sadece benim bilgisayarda problem var. resimleri atıyorum.
     

    Ekli Dosyalar:

    • 1.png
      1.png
      Boyut:
      7,6 KB
      Okunma:
      1.050
    • 2.png
      2.png
      Boyut:
      7,1 KB
      Okunma:
      1.050
    • 3.png
      3.png
      Boyut:
      9,5 KB
      Okunma:
      1.050
    • 4.png
      4.png
      Boyut:
      15,9 KB
      Okunma:
      1.040
  2. maviekran

    maviekran Site Gezgini

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    dreamweaver cs5 tekrar kurdum yükledim, cs6 kurdum sonuç değişmedi.
     
  3. maviekran

    maviekran Site Gezgini

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    yok mu bi fikri olan?
     
  4. netcybernet

    netcybernet Site Gezgini

    Kayıt:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    33
    Beğeni:
    1
    Sizin bilgisayarda test sunucu olarak başka bir sunucu yüklü ise onu görüyor olabilir. (Php sunucu gibi) port numaraları çakıştığı için çalışmayabilir. Bende öyle olmuştu bi ara.
    Veritabanı işlemleri içinde Dreamweaver ı yönetici olarak çalıştırmak gerekiyor.
     
  5. musara

    musara Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    257
    Beğeni:
    20
    hocam bağlantı kurmaya çalıştığında ne gibi hata çıkıyor birkaç IIS ayarı yapılması gerekiyor ona göre yardımcı olabilirim. Bende CC sürümünü kurdum bağlantılarda hatalarla karşılaştım ama uğraşlar sonucunda hallettim sorunumu.

    Tam olarak verilen hatayı verebilirseniz yardımcı olabilirim
     
  6. teymirx

    teymirx Site Gezgini

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    46
    Beğeni:
    0
    İyi akşamlar arkadaşım. IIS kurulumu yapınca localhost u test et.Web sayfasını kaydettiğin klasörü localhostdan dene. Eger localhost a ve klasörüne ulaşıyorsan odbc ayarını dw dan değil denetim masasından yap. Sonra dw dan tekrar bağlanmayı dene.
     
  7. maviekran

    maviekran Site Gezgini

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    Hata vermiyor hocam 2. Resimde gördüğünüz gibi test sunucusunun yanında tık işareti yok o yüzden kayıt setinin yanındaki + işareti pasif, kayıt seti tanımlayamıyorum
     
  8. maviekran

    maviekran Site Gezgini

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    Başka bi sunucu kurulu değil hocam php gibi. Yarın okula gidince bi deneyeyim söylediklerinizi
     
  9. afilli

    afilli Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2012
    Mesajlar:
    280
    Beğeni:
    1
    asp vb seni çok uğraştırır.ben 3 ay uğraştım
    youtube da
    dreamwear asp ıss kurulumu arat şu an hatırlayamadım.ömer ... diye bir hoca olaçak ondan başkası çare olmaz .bulamazsan pm at .arar bulurum.
     
  10. maviekran

    maviekran Site Gezgini

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    Biliyorum o hocayı Ömer bozalan seyrettim ,öğrenci bilgisayarlarında evde oluyo sadece öğretmen bilgisayarın da olmuyo ııs i defalarca kontrol ettim
     
  11. maviekran

    maviekran Site Gezgini

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    iis i kaldırıp tekrar yükledim düzeldi arkadaşlar,teşekkürler cevaplar için..
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal