2025 model olacak sandero stepway olacak tramersiz olacak sunrooflu olacak. bu forumda bu şartlara uyan araç muhtemelen yoktur. varsa da sahibinin satma ihtimali nedir bilmem. Einstein lik bir durum yok. Kendinizi sorgulayın.Einstein![]()
ona bütçem yetmez hocam . teşekkürlerBayon verelim
tam olarak işimi görsün diye alacağım hocam. ona bütçem yetmez hocam . teşekkürlerBu arabanın 2021 modeli bende var.Parasızlıktan aldım.İşimi görüyor ama her an bir arıza çıkaracak hissiyatı var.Malzeme kalitesiz.Motoru ve şanzımanı Clio ile aynı olmasa, almazdım büyük olasılıkla.Km si yüksek olan alınmaz bence.