Arduino Gsm Shield(Yardımcı olacak var mı?)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan rehber27
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kodla Büyü

rehber27

Üye
Mesajlar
24
Merhaba arkadaşlar
Arduino ile yaptığımız bir projemiz var ,bunun için gsm modülüyle sms göndermemiz gerekiyor Fakat gsm modülleri türkiyede çok pahalı ,aliexpress'den isteyeceğimiz gsm modülünde imei problemi yaşarmıyım?Bu konuyla ilgili yardımcı olabilecek arkadaş var mı?
 
Aliexpress'ten alacağınız modülün kullanım süresi 90 gündür hocam. İmei kaydı olan gsm shield'ler mevcut. quectel, telit gibi modülleri de kullanabilirsiniz. AT komutları kullanarak sms gönderebilirsiniz.
 
Türkiye'de satılanlarda bile IMEI problemi var ki Çin'den aldıklarınız da nasıl olmasın :)
 
ilksms
Geri
Üst