Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sendikaların kıyafet eylemi başladığından beri kot giyiyorum. Yemişim müdürün mesajını. Böyle bir mesajdan sonra, kot giymiyorsam bile inadına kot giyerdim.
Hocam şöyle düşünün öğrencilerimize rol model olabileceğimizi düşünerek doğru düzgün olduğu sürece sorun olacağını düşünmüyorum, malesef ki bu lafları bu işi suistimal eden yırtık pırtık, dizi delik kotlar giyen tipler yüzünden duyduğumuzu...