Son aktivite

Kodla Büyü
  • A
    Sendikaların kıyafet eylemi başladığından beri kot giyiyorum. Yemişim müdürün mesajını. Böyle bir mesajdan sonra, kot giymiyorsam bile inadına kot giyerdim.
  • mutlucan
    Hocam şöyle düşünün öğrencilerimize rol model olabileceğimizi düşünerek doğru düzgün olduğu sürece sorun olacağını düşünmüyorum, malesef ki bu lafları bu işi suistimal eden yırtık pırtık, dizi delik kotlar giyen tipler yüzünden duyduğumuzu...
Geri
Üst