Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sendikaların kıyafet eylemi başladığından beri kot giyiyorum. Yemişim müdürün mesajını. Böyle bir mesajdan sonra, kot giymiyorsam bile inadına kot giyerdim.
varsa sendikanıza durumu yazılı iletin, sendikanız yoksa yetkili sendikaya durumu iletin (bize üye olun derlerse karar sizindir ama bir şey karşılığında üyelik talep etmek doğru değil bence)