Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar tercihlerimden birinde 1. Sıradayım. Sıra ile ilgili anlamadığım bir nokta var. İl dışı ile veya özür gurubu ile 1 kişi bu okuldan gittiği zaman sistem yeni gelecek öğretmenlere açılmıyor da direk beni mi atıyor yoksa yeni gelecek...