Son aktivite

Kodla Büyü
  • Crespo467
    Meslek lisesi için kısa süre önce parasını verdik ve aldık. Robot yarışması hazırlığı var şu sıra 2 ayda beş altı kilo flament harcamışız. Mutlaka arkadaşların çoğu biliyordur ama deneyimlerimi paylaşmak için birkaç konu ile ilgili gevezelik...
  • A
    aksböte08 , yeni okul randevu sistemi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Yeni sistemde değil de hocam mebpanel de. kadromuz kısmında öğretmenlerin bilgilerinin olduğu gölümde e-posta hesabı var, önceden oraya girip kaydetmiştik, yeni sistemde herhangi bir yere girmedik.
    • Ekran görüntüsü 2026-05-11 130455.webp
Geri
Üst