Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
en son ekran ve dokunmatik için güncellemeler gelmiş hocam, bunun için sanırım yeni iso ile kurun diyorlar. Hatta bugün yeni bir güncelleme daha gelmiş. Belki sizde yenisi ile güncellersiniz :)
Ayrıca emekleriniz için tekrar teşekkürler.