Son aktivite

Kodla Büyü
  • Süvarim
    Süvarim , Verilen maaş sizi tatmin ediyor mu? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Faize, bulaşmamak için. Zamanında bile ödesek, yine de Yahudi sisteminden olabildiğince uzak kalmaya çalışıyorum. Maaşımı yattığı gün bankada dahi bekletmemeye çalışıyorum. Bankalar tarafından paramız kullanılmasın diye. Elbette yapamadığımız...
  • Süvarim
    Süvarim , Verilen maaş sizi tatmin ediyor mu? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Bizimkisi emeğinin değersizleştirilmesi değil, Mevlaya isyan etmemektir. Biz de isteriz maaşımızın 100 bin dolar olmasını! Lakin dünyalık isteklerin sonu yoktur. Sonsuzluk ancak maneviyattadır. Ülkedeki pahalılığı, özellikle büyük şehirlerdeki...
Geri
Üst