Son aktivite

Kodla Büyü
  • C
    Hocam oldum olası clonezilla sevmedim. Acronis kullanıcısıyım ama linux imajı alamadı. Bende bunu kullandım dediğim gibi ne evde ne okulda nhv boot olmayan USB kullanmıyorum. Bana rahatlık oluyor. İyi dilekleriniz için teşekkürler 👍
  • ofkar
    İhtiyaç kavramı kişiden kişiye değiştiği için maaş tatminine verilen yanıtların farklı olması doğaldır. Tek Maaş artıyorken,Çift maaşlılardan hâlâ şikâyet eden öğretmenleri gördükçe, bereketin sadece rakamlardan ibaret olmadığını anlamak zor...
Geri
Üst