Son aktivite

Kodla Büyü
  • bilogret
    95 yılında öğretmen oldum. deprem vb bir durum olduğu için maaş alınamadığı hiç olmadı. Ayrıca o dönem enflasyon farkından oluşan maaş artışı her ay doğrudan maaşa artış olarak yansıyordu. Enflasyon rakamları da daha gerçekçi açıklanıyordu...
  • M
    m_theleq , fatih ağına bağlanamamak başlıklı konuya cevap yazdı.
    Hocam bende de olmuştu. Bende idari bilgisayarlar giriyor, bazı akıllı tahtalar girmiyordu. Baya bi şey denedim bi ara nerdeyse bütün switch kabini dağıtmıştım birden kendiliğinden düzeldi. Öncelikle flush komutları var ya onları dene. Alt yapı...
Geri
Üst