Son aktivite

Kodla Büyü
  • S
    95 yılında öğretmen oldum. deprem vb bir durum olduğu için maaş alınamadığı hiç olmadı. Ayrıca o dönem enflasyon farkından oluşan maaş artışı her ay doğrudan maaşa artış olarak yansıyordu. Enflasyon rakamları da daha gerçekçi açıklanıyordu...
  • B
    bilisimmeslek , Verilen maaş sizi tatmin ediyor mu? başlıklı konuya cevap yazdı.
    95 yılında öğretmen oldum. deprem vb bir durum olduğu için maaş alınamadığı hiç olmadı. Ayrıca o dönem enflasyon farkından oluşan maaş artışı her ay doğrudan maaşa artış olarak yansıyordu. Enflasyon rakamları da daha gerçekçi açıklanıyordu...
Geri
Üst