Son aktivite

Kodla Büyü
  • acipinarli
    Ama alışıp öğrenince windowstan daha fazla yeteneğe sahip olduğunu göreceksiniz hocam. Ben kendi bilgisayarımda 1 yıldır kullanıyorum. Linux'u çok sevdim gerçekten. Oğlum oyun oynuyor diye windows var. Ben açmıyorum açıkçası.
  • Buzkırıcı
    Buzkırıcı , Alan değişikliği önerir misiniz? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Basaksehir, bir de 65 saat dedi bayan @isikayhan Dedigin gibi hocam, 2 tanesi gorevlendirme imis.Simdi 3 kadrolu olduk.Okul 2 bin ogrenci. @Karani
Geri
Üst