Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ama alışıp öğrenince windowstan daha fazla yeteneğe sahip olduğunu göreceksiniz hocam. Ben kendi bilgisayarımda 1 yıldır kullanıyorum. Linux'u çok sevdim gerçekten. Oğlum oyun oynuyor diye windows var. Ben açmıyorum açıkçası.