Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hocam tahta ile aynı sınıfta bulunan acess point çalışmıyorsa internet bağlantısı kablolu şekilde bağlanmaz. kanal içindeki ek yerinden kabloyu değiştirip kablonun sağlam olup olmadığını bakın . yada uzaktan yapılandırma çözüm oluyor.
Aklıma gelen birkaç şey söyleyeyim deneyin hocam.
1- Sertifikayı kurup öyle deneyin hocam.
2- Wifiye bağlı iken alakasız bir site yazın örneğin yahoo.com bağlanmaya çalışırken eba login sayfasına yönlendirmesi lazım ben böyle aşmıştım bir defa...