Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
orjinal iso ile kurduğum Faz1'den aldığım imaj ila Faz 2'ye Etap 23.4 kurduğumda dokunmatik çalışıyordu. Windows'ta da çalışıyordu. ETA kaydı yapmıştım ama eta kaydınız yok dediler. sonra orjinal iso ile bu Faz2 tahtama kurulum yaptım. Resimdeki...
Sorun klavye fare setinde bence. Çünkü ben mini klavye fare kullanıyorum ve takılıyken hiç sorun olmadan hepsini kaydetti. Hangi markaya nasıl davranıyor bilmiyorum ama usb 3.0 alıcılı klavye kullanmayın. Hatta çoklayıcı kullandım onda bile...