Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

wma uzantılı müzikleri açamıyorum?

Konu, 'Bilgisayar Sınıfları Sorun ve Çözümleri' kısmında botemlk tarafından paylaşıldı.


  1. botemlk

    botemlk Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    155
    Beğeni:
    0
    Merhaba arkadaşlar günaydın herkese
    wma uzantılı elimde bi kaç şarkı var ama media player da yada başka playerlarda açamadım..
    uzantısını değiştirebilmek için bi kaç program denedim ama hiçbiri de bi işe yaramadı... :|
    Sitedeki Ses-Görüntü İşleme bölümüne bakıp oradan bişeyler deneyecektim ama orası da site yönetimi tarafından erişimi engellenmiştir diye uyarı çıktı açılmıyo...
    Elinizde "ahanda tam şu programlık iş bu iş" dediğiniz bi program var mıdır??... yada uzantı değiştiermek mi benim çözümün yoksa başka bişey mi ondan da tam emin değilim.. :eek:

    Şİmdiden teşekkürler..
     
  2. yasarsahbaz

    yasarsahbaz Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    3.187
    Beğeni:
    51
    Hocam K-Lite codec programı kurup bahsettiğiniz .wma uzantılı sesi media player classic ile açabilirsiniz. Veya winamp kurarsanız ve kurarken lite sürümü seçmezseniz winamp da .wma'yı çalıştırır.
     
  3. erhan4252

    erhan4252 Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    51
    Beğeni:
    0
    format factory
     
  4. botemlk

    botemlk Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    155
    Beğeni:
    0
    yok hocam k-lite full paketi var .. yine açılmıyor :?:
    bilemedim ben nedendir?..
     
  5. botemlk

    botemlk Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    155
    Beğeni:
    0
    o nedir hocam?
     
  6. rohun

    rohun Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    379
    Beğeni:
    6
  7. tinyamasisurum0

    tinyamasisurum0 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2009
    Mesajlar:
    450
    Beğeni:
    0
    dosyalarınız wma lisanslıdır ve kullandığınız işletim sisteminde lisansınız aktif değilse açamayabilirsiniz.
     
  8. erhan4252

    erhan4252 Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    51
    Beğeni:
    0
    resim, müzik, videoların uzantılarını istediğiniz uzantıya çevirebileceğiniz bir program.
     
  9. botemlk

    botemlk Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    155
    Beğeni:
    0
    deniycem arkadaşlar önerdiklerinizi teşekkür ederim..umarım açılır..
     
  10. botemlk

    botemlk Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    155
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar uzun zaman sonra tekrar o müziklerle uğraştım format factory programını kurdum,
    ama hata veriyor herhangi başka bi uzantıya dönüştüremiyor ve hata veriyor.. acaba bunlar videomu dedim ama video çevirme kısmında da
    hiç görmedi bile..yani o da olmadı..
    bu müziklerin ya uzantılarında sorun var ya da kendilerinde..
    format factory çok güzel bi programmış bu arada ..o programı tanımış oldum
    ama sorunumu çözmedi.. fikri olan var mı????
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal