Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Su hiç bu kadar acı vermemişti

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında yagmurumsu tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. yagmurumsu

    yagmurumsu Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğeni:
    0
    su içerken canııımm laptopuma (daha borcu bitmedi) suyu döktüm. hemen kapattım ters çevirdim ve sac kurutmakınesı tuttum. cuma gününden beri beklıyorum kurumusmudur acaba. açmak bile istemiyorum. ya açılmazsa.... ben ne yaparım onsuz... o benim herşeyim... farkında olmadan cok alışmışım. onsuz birgun gecmıyor ya... lütfen çalış seni çok özledim.
     
  2. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    0
    Hocam suyun içerisinde yüzmediyse hiçbirşey olmamıştır. Sanırım klavyenin üstüne bir bardak su döküldü ve bundan birşey olmaz çünkü kşlavyenin tuşlarının altında plastik bir tabaka var ve suyu alta geçirmez ki sizde zaten yapmanız gerekeni yapmışınız. cuma cumartesi pazar pazartesi şimdiye kurumuştur. yalnı kuruturken laptop u hep aynı pozisyonda tutmasaydınız. farklı pozisyonlar su birikintisi vs varsa onların kurumasını hızlandırır. ama 1 bardak su zehir olsa bişey yapmaz korkmayın :) açın bence artık. bu arada iyi sabretmişiniz ben olsam 100 defa açmıştım onu...
     
  3. serap4

    serap4 Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    BENİM KLAVYEYEDE KOLA DÖKÜLMÜŞTÜ.NASIL BECERDİYSEM.AMA ÇALIŞIYO.SADECE BİR TUŞA BASINCA İÇİNE YAPIŞIYO :D KOLA ŞEKERLİ MALUM :D
     
  4. keyloger

    keyloger Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    950
    Beğeni:
    0
    sırf bu yüzden arkadaşım masaüstü bilgisayarına logitec klavye aldı su kola vb. şeyler dökülse problem olmuyor :D
     
  5. yagmurumsu

    yagmurumsu Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğeni:
    0
    çaalışmıyor çalışmıyor çalışmıyor. 1 bardaktan daha az bir su döküldü ama yok çalışmıyor... Keşke bunlar masaüstü bilgisayarımın başına gelseydi o zaman bu kadar üzlmezdim sanırım. şuan okuldayım ama o yanımda yok. insanın bir tarafı eksik kalıor. sadece benmı böleyim arkadaslar varmı aranızda benım gıbı bılgısayar bagımlısı.
     
  6. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    0
    keyloger kardeşim bende bu yüzden kablosuz kalvye kullanıyorum.... :)

    Yok hocam sadece sen böyle değilsin ben forumdan bile fanatik arkadasları kestirebiliyorum. Geceleri bakıyorum saat 2-3- hiç farketmez forumda en az 4-5 kayıtlı arkadasımızı görüyorum. Bilgisayarcıların kaderi bu sanırım...
     
  7. yagmurumsu

    yagmurumsu Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğeni:
    0
  8. serap4

    serap4 Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    sanırım bunlardan biride benim.yani saat 2-3 e kadar forumda kayıtlı görünen.aslına bakarsanız ben sadece sayfayı açıyorum.login oluyorum ve pcnin başından kalkıyorum.ve doğal olarak 24 saat forumu geziniyomuşum gibi bi izlenim yaratıyo kanımca :D

    yağmur hocam kadar bağımlı değilim bilgisayarıma.
     
  9. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    0
    serap4 hocam o bahaneyi kabul etmiyoruz çünkü sitemiz sayfayı kaaptır kapatmaz siz oturumu kapatmasanız dahi sizi çevirimdışı gösteriyor. Öyle sayfa açık belkemeyle çevirimiçi olmuyorsun yani sitenin içierisinde gezinmeyi bıraktıgın an dışardasın :) dene istersen bi kontrol et denemesi bedava...

    Yani siz yagmurumsu hocamdan daha bagımlısınız bence.. Bundan saklanmak istiyorsan sitemizin gizlenme bölümü de var bi bak istersen :)
     
  10. serap4

    serap4 Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    yaf denemeye gerek yok.sayfayı kapamıyorum ve forumda gezinmiyorum buna rağmen çevrim içi görünüyorum.o zaman sayfayı kapatmadığım sürece ben çevrm içi görünüyorum demektir.yaf hem bağımlı olsam ne olcak sanki.Ama şu kesin bilgisayarı sevsem bile kesinlikle bilgisayar derslerinden nefret ediyorum.özellikle c++ php authorware... :?
     
  11. yagmurumsu

    yagmurumsu Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğeni:
    0
    sayfayı kapatsamda tekrar açtığımda oturum açamadığım halde çevrimiçi görünüyorum. ama yorum yazmak için tekrar oturum açmak gerekıor. bence hacker hocamın bahsetııgı bu
     
  12. ghost

    ghost Site Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    737
    Beğeni:
    52
    Arkadaşlar siz sayfayı açtıgınız anda sizi çevirimiçi gösteriyor. Biraz teknik olacak ama php.ini dosyasında sadece url üzerinden sizin siteye girdiginizi algılayan kodlar var. buda php nin bir güzelliği. dolayısıfla siz siteye girdiginiz anda online görünürsünüz. ama farkedemediginiz olay 4-5 dk sitede işlem yapmadıgınızda sistem sizi atar siz sayfayı yenilemediginiz için siz kendinizi online zannedersiniz. diger kullanıcılar ise sizi o sırada online olarak görmez. siz sayfayı tekrar yenieldiginizde otomatik online olacagınız için siz bunu algılamazsınız her zaman acık oldugunuzu zannedersiniz. Sitemizdeki online görünen kullanıcılar kesinlikle o anda sitemizdedirler bunun garantisini verebiliyoruz. bu da bizim temel kuralalrımızdan bir tanesi sahtekarlıga yer yok yani.
    Siteye tekrar girdiginizde otomatik online görünmek istemiyorsanız çerezlerinizi ve geçmiş parolalarınızı sıfırlayın tekrar giriş yapın farkı göreceksiniz.

    Hep bu internette online üye sayısını fazla göstererek büyük site imajı vermeye çalışan sahtekar siteler yüzünden böyle oluyor. İstatistikleri tutan sitelerden baktıgınızda gerçek değerlerle karşılaştırma yapıldıgında sahtekarlıkları ortaya çıkıyor ama bunu kaç kişi biliyor yada bunla kaç kişi ilgileniyor orasıda ayrı bir mevzu tabi...
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal