Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Starboard uygulama senaryoları ve ipuçları

Konu, 'Fatih Projesi' kısmında alpaygunes tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. alpaygunes

    alpaygunes Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.531
    Beğeni:
    45
    Başlangıçtan şuana kadar geçen süreçte zamanla kazandığımız deneyimleri , derlediğimiz bilgileri sizlerle paylaşmak istedik. Fatih kursu veren arkadaların incelemesini tavsiye ediyorum.

    https://docs.google.com/document/d/1aO1 ... daNos/edit



    kolay gelsin
     
  2. zturfan

    zturfan Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Mart 2007
    Mesajlar:
    130
    Beğeni:
    0
    Hocam bişey göremiyoruz ama!Paylaşımınız nerede?
     
  3. izorya43

    izorya43 Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    160
    Beğeni:
    8
    evet hocam ben de göremiyorum ama acaba altta verdiğiniz websitelerini mi kasdettiniz?
     
  4. btnotlari

    btnotlari Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    2.154
    Beğeni:
    33
    tesekurler hocm
     
  5. alpaygunes

    alpaygunes Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.531
    Beğeni:
    45
    Forumlarda kullanıcıların başına sıkça gelen bir olay. linki yapıştırmayı unutmak :D

    google de deneyin.
    "ek , ekteki dosya" v.b bir kelime mesajınızda varsa ve dosya eklemeden gönder e tıkladıysanız. google hemen uyarıyor . işte bu diyorsunuz. içinizden bir teşekkür edip dosyanızı ekliyorsunuz.

    darısı forum scriptlerinin başına
     
  6. caylakcekirge

    caylakcekirge Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.348
    Beğeni:
    8
    Paylaşım için teşekkürler.
     
  7. Olcay Büyükçapar

    Olcay Büyükçapar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2010
    Mesajlar:
    298
    Beğeni:
    0
    Alpay hocam her zamanki gibi iyi iş çıkarıyorsunuz ekip olarak, paylaştığınız doküman takibimdedir:)
     
  8. alpaygunes

    alpaygunes Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.531
    Beğeni:
    45
    Teşekkürler hocam. sağolun
     
  9. erdummy

    erdummy Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    177
    Beğeni:
    0
    teşekkürler çok kullanışlı
     
  10. tcoalngsau

    tcoalngsau Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.773
    Beğeni:
    4
    tşkler ama bir şey ekliyeyim bende.

    Bunları biliyormusunuz? kısmındaki 4.madde de PDF deki sayfa kaymasını bir nebzede olsa önlemek mümkün..İzlenecek yol;

    View-Page Display-Single Page

    artık sayfa sayfa ilerliyecektir.
     
  11. alpaygunes

    alpaygunes Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.531
    Beğeni:
    45
    Tamam Tolga ekliyorum.
     
  12. adadeniz

    adadeniz Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    9 Ekim 2010
    Mesajlar:
    3.034
    Beğeni:
    4
    birşey sorabilir miyim?
    powerpoint programında sunu hazırlıyoruz biliyorsunuz. bu bizim tasarım alanımız. sonrasında slayt gösterisi başlat ile gösteri bölümüne geçiyoruz.

    bu benzetimden yola cıkarak;
    standboardda yaptıgımız çalışmayı slayt gösterisi gibi gösteri modunda sunabiliyor muyuz yoksa sürekli tasarım modunda mı kalıyor...

    Ve son olarak
    stanboard ekranındaki şu bilgilendirici arkaplan yazısını silemiyor muyuz?
     
  13. erdummy

    erdummy Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    177
    Beğeni:
    0
    sayın hocam eğitimlerde sürekli sunu işinin olumsuzluklarından, öğrenciyi pasifleştirdiğinden,öğretmeni kolaya alıştırdığından vs. dem vurdular.power point kullanınca çok da bi etkileşim olmadığını söylediler.sanırım modumuz tasarım olacak.
    stardboard yazılımı ile ilgili arkaplan dediğiniz "starboard bağlanamadı" yazısı ise dokunmatik panel algılanmadığında çıkan bir mesajdır.panel algılandığında yazı çıkmaz.
     
  14. adadeniz

    adadeniz Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    9 Ekim 2010
    Mesajlar:
    3.034
    Beğeni:
    4
    panel algılanmadıgından derken?
    internete bağlı olmadıgından mı demek istediniz hocam
     
  15. occuplus

    occuplus Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğeni:
    1
    Güzel paylaşım teşekkürler.
     
  16. tcoalngsau

    tcoalngsau Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.773
    Beğeni:
    4
    sayın cyln panel denilen şey akıllı tahtadır işte.. Dokunmatik işi panelde gerçekleşir programda paneli algılar gibi düşünelim..
     
  17. nilayse

    nilayse Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğeni:
    0
    Teşekkürler güzel paylaşım.
     
  18. yupo

    yupo Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    142
    Beğeni:
    0
    Çok teşekkürler....
     
  19. _su_

    _su_ Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    293
    Beğeni:
    1
    Güzel paylaşım teşekkürler ..
     
  20. just imagine

    just imagine Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğeni:
    0
    Paylaşım için çok teşekkür ederim. Faydalı bir döküman.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal