Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

Sınav Görevi Cezası Düzeltilmesi

Konu, 'MEB Personel Sınavları' kısmında SoNMeZ tarafından paylaşıldı.


  1. SoNMeZ

    SoNMeZ Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    421
    Beğeni:
    29
    Mevcut cezadan dolayı başvuru yapamazsınız uyarısı alan arkadaşlar eğer görev verilen tüm sınavlara gitmişlerse il mem e telefon ettiklerinde sorun çözülüyor. ben aradım düzeltildi. eğer mem in elinde sınav görevli listesi varsa kendi elindeki listeye bakıp anında düzeltiyorlar. eğer ellerinde ceza almanıza sebep olan sınavın görevli listesi yoksa okulunuzdakini faxlamanızı istiyorlar.

    sorun diğer başlıkta da bahsedildiği gibi sınava girdiğimiz okulun görevini yerine getirmemesinden kaynaklanmış
     
  2. erdem175

    erdem175 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2012
    Mesajlar:
    330
    Beğeni:
    0
    Sevgili öğretmenim ben şubat özür atamasında okul değiştirdim. Eski okulumun idaresiyle de kavgalıyım. Muhattap olmak istemiyorum. Görev listesi falan isteyemicem. Ben Menteşe İlçe Mem'e bağlıyım şu an yeni okulumda.Hata 1.dönem eski okulumdan kaynaklı , eski görev yerim Manisa/Selendi , Selendi ilçe mem i aramadan Manisa İl Mem i mi aramam gerekiyor? Yoksa ben bimere yazacağım da.Belki de artniyet var bilerek sadece benimki girilmedi sisteme.Bir fikir verirsen sevinirim.
     
  3. habibocak

    habibocak Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2012
    Mesajlar:
    0
    Beğeni:
    2
    İl MEM'le görüş Hocam.
     
  4. erdem175

    erdem175 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2012
    Mesajlar:
    330
    Beğeni:
    0
    Teşekkür ederim hocam.
     
  5. erdem175

    erdem175 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2012
    Mesajlar:
    330
    Beğeni:
    0
    Sayın hocalarım il memle görüştüm. Bizim böyle bir yetkimiz var kaldırabiliyoruz ama 5000 tane öğretmende yaklaşık bu sorun var Türkiye geneli bakanlıkla yazıştık bakanlıktan bu sorunu çözeceğiz inşallah denildi ve problemim çözülmedi. Yani gerçekten mi herkesin böyle bilemiyorum. Geçiştirildim mi ya da?
     
  6. erdem175

    erdem175 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2012
    Mesajlar:
    330
    Beğeni:
    0
    Mevcut Cezanızdan Dolayı Görev İsteyemezsiniz.
    Ceza Nedeni :Sınav görevine mazeretsiz gelmemek. (Görevli olduğunuz okuldan giriş işlemi süresi içinde yapılmamıştır.)
    Ceza Bitiş Tarihi :24/11/2016
    Cezanın hatalı verildiğini düşünüyorsanız veya mazeretiniz var ise mazeret belgeniz (rapor,ölüm belgesi vb.) ile birlikte İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne başvurunuz. Bakın uyarı yazısına ekleme yapılmış.
     
  7. habibocak

    habibocak Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2012
    Mesajlar:
    0
    Beğeni:
    2
    Tüm illerde bu sorun yok Hocam.

    Sadece belli illerde var.
     
  8. habibocak

    habibocak Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2012
    Mesajlar:
    0
    Beğeni:
    2
    Modülü yazan arkadaşla görüştük ve o ibareyi ekledi. Problemi İl MEM Sınav Hizmetleri şubesi çözecek.
     
  9. habibocak

    habibocak Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2012
    Mesajlar:
    0
    Beğeni:
    2

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal