Server Client Winsock Multithread C++ Yardım

Kodla Büyü

Haloreyiz

Üye
Mesajlar
2
Merhaba yardımınıza ihtiyacım var ben kendi çapımda oyun geliştirmesi ile ugrasıyorum ArcEmu adında bir oyunun emulatörünü kendi istediğim oyuna çevirdim ve kullanıyorum, benim yapmak istediğim tam olarak şöyle Server tarafı ve client tarafı gerekiyor winsock ile aralarında paket haberleşmesi olacak(heartbeat) Client tarafı DLL olarak yapmak istiyorum kendim onu load ettirip server tarafıyla paket alışverişi yapmasını istiyorum server paket gelmeyince oyuna bağlanan clientin soketini kapatacak , ne zamandır yardım istiyorum hiç kod örneği falan bulamadım bi öğretmen arkadas burayı tavsiye etti bende sizlere sormak istedim c++da bilgisi olan abilerim ablalarımdan yardımlarınızı bekliyorum.

Server Client Model :
 
adeministrator' Alıntı:
https://www.codeproject.com/Articles/1922/Beginning-Winsock-Programming-Multithreaded-TCP-se

Server Client chat programı yada dosya gönderme paket alışverişi derken belirli bi byte alıp veren bi sistemden bahsediyordum
 
Geri
Üst