Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

samsung ML-2251 N yazıcının driveri

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında dondut tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. dondut

    dondut Site Gezgini

    Kayıt:
    4 Haziran 2007
    Mesajlar:
    75
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar bt lab ına gelen yazıcının (samsung ML-2251 N) driver CD si kayıp. netten samsung un sayfasına girdim. bu yazıcı dışında hepsininki var. aramadan da bulamadım. yardımcı olurmusunuz
     
  2. alios6161

    alios6161 Site Gezgini

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    ML 2250 bak
    bulamazsan
    en yakın lab kurulan bir okula gidip ordan temin edebilirsin
     
  3. HackSaw3

    HackSaw3 Site Gezgini

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeni:
    0
  4. ebilis

    ebilis Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Aralık 2007
    Mesajlar:
    157
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar ben bu yazıcıyı kurmada sürekli poroblem yaşıyorum!!!
    cd ile olmadı, 10 yerden indirdim onlarla da olmadı. Bu yazıcıyı kurmanın bi yolu yok mudur yaa?!
     
  5. arslan_1905

    arslan_1905 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.101
    Beğeni:
    0
    bende kuramadım ya ne olcak bu yazıcı
     
  6. herkul_44

    herkul_44 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    132
    Beğeni:
    0
  7. ebilis

    ebilis Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Aralık 2007
    Mesajlar:
    157
    Beğeni:
    0
    okulda yeni bir cd daha buldum bu yazıcıya ait ve sorunsuz, kısa zamanda kurdum. boyutu az büyük,
    isteyenlere yollayabilirim.
    pm'den mail adresinizi yollayın lütfen.
     
  8. aymet

    aymet Üye

    Kayıt:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğeni:
    0
    samsung ml 2251n yazıcısı acaba kaç MB nereden öğrenebilirim.
     
  9. alwaysonline

    alwaysonline Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğeni:
    0
    6.9 mb hocam
     
  10. alwaysonline

    alwaysonline Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğeni:
    0
    hocam ben driver anladım ama..
    yazıcının hafızasından mı bahsediyorsun yoksa doğru mu anlamışım
     
  11. nokta131

    nokta131 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğeni:
    0
    teşekkürler dursun pc mde...
     
  12. kancah

    kancah Üye

    Kayıt:
    2 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    samsung ml 2251n yazıcıyı laptopa kurulmuyor.baplantı yok diyor.masaüstüt pc de denedim kuruluyor...yardım lütfen
     
  13. mustafaela

    mustafaela Site Gezgini

    Kayıt:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    40
    Beğeni:
    0
  14. voyvoda

    voyvoda Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2014
    Mesajlar:
    152
    Beğeni:
    2
    benim lab da da bu lanet makineden var 4 gündür uğraşıyom sürekli bi hata veriyo.
    win 7 dizüstü bilgisayarda çalıştırabilen varsa hayat çok güzel olcak
     
  15. kalelibilişim

    kalelibilişim Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.420
    Beğeni:
    4
  16. fidancal

    fidancal Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    111
    Beğeni:
    0
  17. coook

    coook Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.109
    Beğeni:
    20
    Universal Print Driver
     

    Ekli Dosyalar:

Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal