Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

SAMSUN ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ [BÖTE]

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında tmancar tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. tmancar

    tmancar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2007
    Mesajlar:
    285
    Beğeni:
    0
    19 Mayıs Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümünden 2003 yılında mezun oldum.
    ...

    19 Mayıslıları bu başlığa bekleriz.
     
  2. beyazkan

    beyazkan Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğeni:
    0
    ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ BÖTE

    Merhaba hocam bende 2006 mezunuyum ve şu anda istanbulda görev yapmaktayım. Aranıza yeni katıldım ve bilgi paylaştıkça çoğalır diyorum. Emeği geçen herkeze teşekkür ediyorum bu sitenin açılmasında. Şimdiden herkeze görevlerinde başarılar diliyorum... 8)
     
  3. tmancar

    tmancar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2007
    Mesajlar:
    285
    Beğeni:
    0
    Oh be!
    Nerdeyse 1 ay oldu bu başlığa bir 19 Mayıslı bekliyordum. Hoşgeldin beyazkan.
     
  4. beyazkan

    beyazkan Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğeni:
    0
    selamlar hocam hoşbulduk .Anlaşılan siftahı ben yaptım inşallah devamıda gelir. :twisted:
     
  5. hakanotuken

    hakanotuken Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.313
    Beğeni:
    108
    bende 19 mayıs bilgisayar ve öğr tekn öğr mezunuyum 2006 da bitirdim yeni göreve başladım. Maraşta öğretmenim
     
  6. mutlucan

    mutlucan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.847
    Beğeni:
    0
    hakan maraşın neresindsin..
    ben andırın
     
  7. hakanotuken

    hakanotuken Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.313
    Beğeni:
    108
    bende k.maraşın göksun ilçesindeyim mutlucan sendemi omü mezunusun yoksa
     
    Son düzenleme: 1 Eylül 2017
  8. usare

    usare Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    501
    Beğeni:
    2
    Hocam bende OMÜ 2003 gündüz mezunuyum. Şu anda eğitimin tam karşısındaki Kalkancı İlköğretim Okulu'nda Bilg. Formatörüyüm.
     
  9. hakanotuken

    hakanotuken Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.313
    Beğeni:
    108
    usare hocam ilginç olmuş ya demek o okuldasın hayırlı olsun
     
  10. mutlucan

    mutlucan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.847
    Beğeni:
    0
    hayır hakan ben ankara üni. den mezunum
     
  11. usare

    usare Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    501
    Beğeni:
    2
    Evet ya hakikaten ilginç oldu. Terme de basladım. İki sene kaldım. Sonra tayin istedim. Buraya çıktı... :D
     
  12. hakanotuken

    hakanotuken Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.313
    Beğeni:
    108
    usare arkadaşım iyi güzel olmuş sanırım samsunlusun çokta güzel olmuş. Sizin dönemden 2. öğretim ci oğuzhan yazıcı diye bir arkadaş vardı sanırım belki tanırsın. Tekrar hayırlı olsun. Mutlucan andırın nasıl?
     
    Son düzenleme: 1 Eylül 2017
  13. mutlucan

    mutlucan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.847
    Beğeni:
    0
    hakan burası küçük bir yer .. iklimi karadeniz iklimine yakın..iki ayı dolduruyorum neredeyse yarıdan fazlası yağışlı geçti.. ama insanları falan çok iyi... adanaya 2 saat kadar merkeze 1 saat falan..
    zorunlu hizmeti yapabileceğin en iyi yerlerden biri..
     
  14. ridvan_22

    ridvan_22 Site Gezgini

    Kayıt:
    11 Mart 2007
    Mesajlar:
    59
    Beğeni:
    0
    Bende 2006 OMÜ BÖTE gece mezunuyum. Şu an Erzincan Tercan ilçesinde öğretmenlik yapıyorum. Hakan naber. Maraş nasıl gidiyor.
     
  15. hakanotuken

    hakanotuken Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.313
    Beğeni:
    108
    mutlucan arkadaşım andırın hakkında verdiğin ilgiler için teşekkürler göksunda aşağı yukarı öyle burada kayseriye yakın 2 saat insanıda iyi herşey yolunda.

    Rıdvan ne iş ya sendemi buradasın insanın sınıf arkadaşıyla forumda konuşması ilginç istersen msn de konuşalım. Maraş güzel bu arada, erzincan nasıl
     
  16. beyazkan

    beyazkan Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğeni:
    0
    Rıdvan kardeş naber ben aykut nasıl gidiyor bakalım burda buluşmak güzel oldu...
     
  17. kadirkose_55

    kadirkose_55 Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğeni:
    0
    merhaba arkadaşlar. bende 2006 böte gece mezunuyum. su a ıgdır merkez de gorev yapmaktayım. beyazkan ve rıdvan_22 selamlar. :D
     
  18. hakanotuken

    hakanotuken Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.313
    Beğeni:
    108
    öyle olsun kadir bey bize selam yok :)
     
    Son düzenleme: 1 Eylül 2017
  19. beyazkan

    beyazkan Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğeni:
    0
    kadirim naber gülüm ya... :p
     
  20. zyakan

    zyakan Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    8
    Beğeni:
    0
    Merhaba arkadaşlar.Ben de OMÜ Böte mezunuyum.2006 da mezun oldum.Şu anda Ordu'nun bi ilçesinde görev yapıyorum.
     
  21. beyazkan

    beyazkan Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğeni:
    0
    zyakan merhaba kardeş hoşgeldin aramıza ordunun neresindesin bende orduluyum merak ettim ne zaman atandın... :roll:
     
  22. zyakan

    zyakan Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    8
    Beğeni:
    0
    eylülde atandım.hocam sen gececi miydin?ben gündüz 2006 mezunuyum
     
  23. omd

    omd Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.711
    Beğeni:
    3
    gunduz 2006 mezunuyum yarışmacı arkadaşlara başarılar. Çanakkale / Lapseki ilçesindeyim. :)
     
  24. serap4

    serap4 Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    aaaa ne güzel ordulu hocalarım var bende orduluyum sizi burada görmek güzel hoşgeldiniz
     
  25. beyazkan

    beyazkan Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğeni:
    0
    evet kardeş ben gece 2006 mezunuyum şu an istanbuldayım. Aramızda ne de çok ordulu varmış merhaba serap4. Desenize orduluların hepsi bilg. öğrt olmuş... :D :!:
     
  26. alpi

    alpi Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.084
    Beğeni:
    1
    OOO burada kimler varmiş Ayki ve hakan slm lar ben alpay görüşelim ya
     
  27. alpi

    alpi Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.084
    Beğeni:
    1
    sanırım bizim sınıf hepsi burda slm sınıf 2006 samsun mezunları
     
  28. osmanX

    osmanX Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeni:
    0
    merhaba bende mehmet soylu
     
  29. omd

    omd Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.711
    Beğeni:
    3
    mehmet soylu derken bizim mehmet hoca mı??? :mrgreen: siz dem i burdaydınız hocam saygılar :lol:
     
  30. osmanX

    osmanX Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeni:
    0
    evet buradayım güzel bir forum bende arada bir istifade ediyorum benim müstear ismim osmanx dir bilmiyormuydunuz
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal